maanantai 4. helmikuuta 2013

Shopping: Gina Tricot and Ikea

Lauantai shoppailut:

Gina Tricot 5,95 €/kpl

Toivottavasti nää ei heti löysty hinta oli meinaan sen verran suolanen. Onneks oon matkalla käsityöguruks hyvää vauhtia niin voin ehkä jopa kaventaakin näitä ite, jos tarve vaatii.
Gina Tricot 49,95 €

Ihan älyttömän kallis harja! Sydämeen sattuu vieläkin.. Mut täysin sen arvonen, mun hiukset on niin huonossa kunnossa ollu sen jälkeen kun sain allergiareaktion hiusväristä..
Sokos 21,00 €

Nyt alkaa kyllä sitten kova säästölinja!  Toivottavasti.. Viikonlopusta voisin kertoo sen verran että lauantai-ilta menikin odotusten vastaisesti babysitting puuhissa. Siinä tuli tienattuakin pari kymppiä, ettei toi harjan hinta enää tuntuis niin kovalta. (tuntuu se silti) Ja sunnuntaina päivä menikin Ikeassa, hyllyn kokoomisessa ja ruokapöydän ääressä. Ikeasta huomenna lisää. Tänään illalla kerkisin vähän mun sosiaalistakin elämää virkistään pitkästä aikaa kavereitten voimalla. Ja huomenna olis tarkotus myös tehä geelivahvistus kynsille. Siitäkin ehkä juttua tulossa siis pian!

Päivän asu:


Onneks huomenna on vapaapäivä! Oon ihan puhki koeviikoista, oon käyttäny mun aivokapasiteettiä ihan tarpeeks mun loppuelämän ajaks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti