lauantai 31. toukokuuta 2014

Dreadlocks

Näin Eetun tänään ruokajonossa.

"Teikkö noi sun rastat itte?"
"Joo"
"Ooo cool, voikko joskus auttaa mua tekeen ittelleni"
"No vaikka tänään koulun jälkeen?"
"Okei, joo sopii!"


Paniikki. Itkin jo kerran. Oon halunnu rastat tavallaan jo tosi pitkään. Viimeset pari viikkoo oon puhunu taukoomatta rastoista no joskus vois ottaa tyyliin. Tänään päätin olla spontaani ja tarttua tilaisuuteen. Toisaalta rakastan näitä, mut toisaalta pilasin mun hiukset.

APUA.

Olin melkeen kymmenen vuotta se tyttö, jolla on punaset hiukset. Nyt oon vaan haiseva hippi, jolla on rastat.

identiteettikriisi

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä noi on kivat ja sopii sulle hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, toi sai mun olon nii paljo paremmaks! :)

      Poista