perjantai 13. kesäkuuta 2014

I enjoy the things that are "bad" for me.

Don´t let people treat you like a cigarette, they only use you when they´re bored and step on you when they´re done. Be like drugs, let them die for you.
En tiä oonko ikinä kertonu, mut mä rakastan quoteja. Se on jotain mitä mä tarvin joka päivä. Alotan päiväni sillä et otan puhelimen käteen ja alan selaan quoteja ja kirjotan ylös kaikki kivoimmat. Käykää checkaan mun weheartit jos kinostaa, koska se on melkeinpä mun elämäntyö. En selviäis päivääkään ilman sitä.
Valvo viiteen, nuku kolmeen kuvaa ehkä liiankin osuvasti mun elämää tällä hetkellä. Viime viikonloppuna istuttiin porukalla notskilla molemmat yöt. Oli sen verran raffi viikonloppu etten ees löydä sanoja kuvaileen sitä. Haluisin vaan päästä johki rantaan tekeen nuotion! Menee ehdottomasti mun tän kesän to do -listalle.
Ei oo mitään parempaa kun kärsiä kuumuudesta nuotion vieressä ja palella kun siirtyy kauemmaks, syödä grillattua patonkia ja mutakakkua, sulattaa vanssien pohjat liekeissä ja pelätä kuollakseen hakiessaan puita talon kellarista.
Mikään ei myöskään voita yöttömiä öitä, "ajotunteja" isän kanssa, ruvelle raavittuja hyttysenpistoja, tappeluita istumapaikoista, puhelintaukoja ja yöllisiä kuvausreissuja tsygäillen.
Jos joku kysyy teiltä kaheltatoista illalla mitä tehtäis ja sulla alkaa seuraavana aamuna aikasin työt. Älä vastaa meneväs nukkuun, vaan ehdota että mennään kalastaan.
En tiä miten sanoisin tän mutta. Mulla ei oo enää rastoja. Siihen tarvittiin vaan koirantakkuharja ja päättäväinen äiti. Mulla on nyt puolet vähemmän hiuksia kun kuukausi takaperin ja nää on tosi lyhyet. Haluisin melkein itkeä itseni uneen. 
Tänä kesänä oon pelannu korista, rullaluistellu, valvonu way too much ja menny peiliä ja värikuningasta kuumotuksissa. Oon myös menny samoilla silmillä töihin, päässy läpi teoriakokeesta, käyny mökillä uimassa koirien kanssa ja tutustunu vahingossa uusiin ihmisiin.
äiti ja doget =
"How to make ripped jeans" No toihan on varmaan iisiä, teen itekki. Kolmen tunnin päästä kaks reikää on suunnilleen valmiita ja tajuan vihdoin minkä takia revityt farkut on kaupassa niin kalliita. Käytin mattopuukkoo, saksia, juustohöylää ja pinsettejä. Kyllä pinsettejä. Ja niit kaikista eniten. Mut noista tulee kyl toivottavasti sairaan siistit sit ku ne on valmiit.

Nyt meen paistaan kalapuikkoja.

4 kommenttia:

  1. Mä ajattelin eilen nähneeni sut abc:lla, mutta sit ajattelin et et se voiskaan olla sä koska sulla on rastat! Ni eipä ollutkaan, meinasin ton siinäkin sanoo mutta en sit sanonut :D

    VastaaPoista
  2. Iiihana postaus!!:)

    VastaaPoista