lauantai 31. toukokuuta 2014

Has It Been a Year Already?

Muistan kun kävelin kakkosen ekana koulupäivänä kouluun. Mietin vaan, että mun parhaat kaverit on valmistunu viime keväänä, joten mulle tulee varmaan tosi paska vuosi. Nyt siitä päivästä on melkein vuosi ja voin myöntää olleeni täysin väärässä. 
Sain ihan mahtavia kavereita ja meiän bitchesbelike possesta tuli mulle tärkeempi kun uskalsin ikinä odottaakkaan. Vaikka alkuvuosi olikin mulle tosi rankka töitten ja parisuhdejuttujen takia, mun ystävät jakso silti kattella mua. Mua vähän pelottaa ettei nähä porukalla koko kesänä, koska pääasiassa hengataan vaan koulussa/koulun jutuissa. En selviä hengissä kesää jos en nää teitä!
Tää kouluvuosi oli ihan mahtava, voisin luetella vaikka kuinka monta mahtavaa juttua meiän hulluista bileistä, wanhojentansseista ja ulkomaanreissuista lähtien. Mutta kaikista parasta koko vuodessa oli se, kun yks syyskuun ilta laitoin Linnealle Whatsappissa viestin "Alaks käymään mun kanssa Gogolla?" Sain myöntävän vastauksen ja samalla uuden parhaan kaverin. 
Tänään oli tietysti lakkiaiset koululla ja tosi moni mun kaveri valmistu, joten itkuhan siellä katsomossa tuli. Varsinkin ylioppilaanpuhe oli niin deeppiä tekstiä, ettei kukaan meistä oikeen pystyny oleen itkemättä. Tosi paljon onnee kaikilla valmistuneille! 
Oon myös maailman ylpein sisko! Noi molemmat nappulat tuli kotiin kympin todistusten kanssa. Kui monella teistä on ruotsi, englanti ja venäjä kymppi? Mulla ei ainakaan..
Oltiin Linnean kanssa lazyassbitches eikä jaksettu mennä kenenkään ylppäreihin. Käytiin lakkiaisten jälkeen ostaan huolen megamässyt ja chillattiin meillä muokkaamassa kuvia. Kohta pitäis lähtee Unioniin vähä juhlistaan loman alkua. Tai no toisilla meistä alkaa maanantaina aamukuudelta työt, että en sitä ihan lomaks meniks haukkuun.

2 kommenttia: