maanantai 21. heinäkuuta 2014

Ei talvikunnossapitoa.




Tänä kesänä mä oon istunu nuotiolla ja kattonu kuinka kossupullo tyhjenee kierroksellaan notskin ympäri. Oon nukkunu öitä teltassa ja autossa Tuusulan S-marketin pihassa. Oon tullu kotiin ja huomannu et joku on siivonnu ja tiskannu mun puolesta, mistä tulee tyyliin maailman paras fiilis. Okei oon myös menny kotiin ja löytäny kahvipannun kaks kertaa homehtuneena. Oon ollu festareilla ja nähny Prodigyn eturivistä. Extemporee roadtripit on ollu enemmänkin sääntö kun poikkeus. Kesän to do -list on täyttyny hyvää vauhtia, mutta paljon ois viä eessäkin. Oon ottanu toisen tatuoinnin, enkä millään jaksais odottaa kolmatta. Oon hukannu mun puhelimen vaahtobileisiin ja hieronu vaahtoo Marikan naamaan. Myöhässä oleminen on tavallaan tullu tavaks, mutta mikään ei oo niin justiinsa koska on kesä. Ollaan käyty vaikka millä keikoilla ja melkeinpä poikkeuksetta joka viikonloppu hesari on ollu kotona aina ennen mua.

Parasta tässä on se, että vaikka yo-kirjotukset painaa niskaan ja kirjoihin päin en oo vielä vilkassutkaan, niin vielä on kesää jäljellä ja niitä kauniita päiviä näyttäis olevan koko tuleva viikko.Nyt ajattelin kastaa talviturkin.

2 kommenttia: