maanantai 6. lokakuuta 2014

Kuin villi lapsi, omii polkui tallaan kai viimeseen asti

Musta tuntuu melkein kun olisin heränny koomasta. Yks aamu mä istuin bussissa matkalla kouluun ja tajusin. että tässähän tää nyt on, mun ihan ikioma elämä, eikä kukaan oo enää kertomassa mitä mun pitäis tai kannattais tehä. En oikein tosin viä tiä mitä mä mun elämälläni oon tekemässä, mutta toivotavasti sekin alkais kohta hahmottuun.
Mulla meni koko tää alkusyksy ihan poskilleen, koska hukutin itteni töihin ja mulla oli muutenkin vähän liian monta rautaa tulessa. Onneks mun ympärillä on paljon ihania ihmisiä, jotka piteli niitä mun rautoja vaikka omia sormiakin alko jo polttaan. Keskiviikkona alko uus jakso ja oon niin ilonen, kun mulla on vihdoin aikaa panostaa kouluun.
Pienet jutut merkkaa tosi paljon. Mun mielestä on kummaa, että lapset osaa ottaa kaikesta ilon irti, iloita aidosti ja elää hetkessä. Mutta kun ikää tulee lisää, se taito näyttää monelta unohtuneen. Mä pystyn suureks onnekseni toteamaan, että just ne pienet ihanat asiat elämässä on parasta. Jos aamulla paistaa aurinko, elämä hymyilee mulle kokopäivän. Mulle tuli ihan älyttömän hyvä fiilis jo vaan siitä kun mun opettaja yks päivä pysähty kysyyn mitä mulle kuuluu ja onko kaikki hyvin. Tän takia mä oon aina se dorka, joka huutaa bussin perältä kiitos bussikuskille ja hymyilen tuntemattomille. 
Yhtenä perjantaina, päätettiin Roosan kanssa sulkee maailma ulkopuolelle ja vetää kalsarikännit kotona. Voin rehellisesti sanoo, etten muista millon mulla olis viimeks ollut yhtä hauskaa. Ladattiin Appstoresta iPuke niminen peli ja se oli ehkä hauskin juomapeli mitä oon ikinä pelannu, suosittelen. Mä toivon, että kaikki löytää sen ihmisen, jonka kanssa siivoominenkin hauskaa. Vaikka vastakohdat täydentää toisiaan, se että löydät ihmisen, joka on pelottavan samanlainen kun sä on vielä parempaa. Tän samaisen ihmisen kanssa koitin yks päivä värjätä hiukseni aika kehnolla menestyksellä siniseks, mutta ehkä vielä joku päivä.
Otettiin myös vähän väriä pintaan Roosan kanssa! Äiti varmaan tykkää hyvää, mutta seuraava tatuointi, jonka otan onkin omistettu sulle äiskä :)

2 kommenttia:

  1. ihana ihminen älä ikinä lopeta bloggaamista! rakastan tätä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua miten hyvä mieli tosta kommentista tuli :)

      Poista