maanantai 19. toukokuuta 2014

Ei sil oo välii mist oon tullu vaan sil et millanen mä oon

Mistä mä ees alotan. Kaikki menee liian nopee. Onneks kohta on kesä ja aamuvuoro töissä. i h a n a a. Kaikki koulujutut on rästissä, mutta kyllä mä ne tällä viikolla kerkeen viä tekeen.. Toivottavasti. Ja ainakin saan kohta ajokortin, että oon mä jotain aikasekskin saanu.
Kerkesin myös oleen yhen yön mökillä. Oon viettäny ton pellon reunalla niin monta tuntia kuunnellen yksin musiikkia. Parhautta. Ei oo mitään parempaa kun mennä mökillä nukkuun täydellisessä hiljasuudessa ja pimeydessä vaan aamulla herätäkseen lintujen lauluun. Suosittelen!
Yks kaunis maanantaipäivä olin Essin seurana ottamassa sille tatuointia. Seuraavana päivänä olin Putkassa peruutusajalla leimaamassa itteeni. Kuumotus oli kovempi kun laki sallii ja sattu niin maan perkeleesti. Mutta it was worth it!
make money spend money
Kuulin myös juttua että kesä vihdoin päätti raahata perseensä tännekki päin maailmaa. Oli eilen liian chilliä konkeloida Marikan ja Katrin kanssa laiturille kattoon auringonlaskua.

2 kommenttia:

  1. Oot puhunut paljon siitä Turmiokänni-lautapelistä. Haluisitsä joskus esitellä sen? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo voinhan mä! pitää kattoo jos kuvaisin vaiks videon ens kerralla ku pelataan sitä!

      Poista