perjantai 14. syyskuuta 2012

Dog Pics

No se kirjaesitelmän esittäminen ei menny ihan niin, hyvin kun olin ajatellu, mut oon ihan tyytyväinen.. Ja ruotsin verbikokeessa ei menny kai mitään väääärin! :) 

Ja se eilinen Cooperin testi meni ihan okei, oisin pystyny parempaanki, mut alko pistää kylkee ;( Aion kyl juosta sit sen uudestaa parin viikon päästä ku kaikki poissaolleet juoksee! Tässä on mun hulppeita tän syksyn liikuntasuorituksia:
Cooper: 1850 m
kuula: 7,9 m
pituus 2,9 m
80 m:  13,1 s

Tadaa! Oon pro urheilija, vois alkaa käymää siä saliskalla vähä ahkerammi.. Mut huomenna ei ainakaan kerkee, koska Roosan synttärit! :) Jeij en jaksa oottaa, olispa jo huominen, haluun antaa jos sille sen mun ja Millan lahjan! 

Paavo leikki aamulla ton pehmolelukäärmeen kanssa mun sängyllä, mut sit se väsähti ja nukahtu kesken kaiken :3 Otin siitä tosi söpöjä kuvia, mut sit se heräs ku autosalama meni yhtäkkii päälle :O




Koitin aamulla kihartaa hiuksia suoristusraudalla, piti tulla sellasii ihania korkkiruuvikikkuroita.. Sainkin yhen sellasen aikaan, mut se tuli keskelle mun otsaa :P Mut sain mä aikaan tollaset ns. laineet :P Toivottavasti huomenna onnistun paremmin, kun on ne Roosan synttäritki. En viäkää tiä mitä puen päälleni sinne, mulla on pari kolme mekkoo mistä pitäs valita, mut en oo viäkä varma mitä laitan.. :) Mut lakkasin ainakin tälläset vihreet kynnet, että varmaan joku musta mekko sit sopis niitten kaa.. :)

Tässä kuvaa niistä "kiharoista"

Sitten tässä on ne kynnet, laastari on saletisti hot.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti