keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Sairastelua ja kuvaamista

Ei menty tänään leffaan eikä minnekkään muuallekkaan. Timi haki mut koulusta yheltä ja mentii suoraa niille. Pidettiin Simpson -maratoni ja nukuttiin. Katottiin varmaan kuus jaksoo. Timi oli ihan pipi, eikä omakaan vointi mikään paras ollu. Ei oikeestaan tehty sitten mitään muuta, mitä ny syötiin leipää ja suklaamannapuuroo, nam! Timi tekee maailman parasta suklaamannapuuroo <3 Illalla sitte tulin ysin aikaan kotiin ja alotin suuren kuvaus urakan! Otin kuvat jokaisesta 127 kynsilakastani! Teen niistä toivottavasti huomenna postauksen, jos suinkin vaan kerkiän :)

Otin mä sitten muitakin kuvia. Oon tilannu H&M:ltä vähän vaatteita, osa tosin ei oo viä tullu, mut otin kuvat noista mitkä nyt tuli. Eli tässä noi kaks ylintä on mekkoja, mut pidän niitä kyllä ihan vaan paitana. Sitten oli tollanen kiva löllö poolopaita, mikä on vaan ihanan tuntunen! Ja tuo alhaalla on ihan tavallinen musta tosi lyhyt musta kynähame, taidan kyllä vaihtaa sen isompaan kokoon, jos tulis vaikka pituutta lisää. Sitten ihan alimmaisena on ihan tavallinen tumman harmaa toppi, ihan vaan vaihtelua mustaan.


Sitten tässä on kuvia mun lempikorkkareista ikinä, jotka on molemmat tietysti Vagabond! Nää ylemmät on ne mitkä äiti osti mulle tässä hetki sitten, rakastan niitä! Olis ollu hianompiaki, mutta ei tollasia missä on ihana karva vuori, ajattelin näitä meinaan talveks, kunhan pysyy pystyssä. Molemmat on tosin kiiloja, koska niillä on satatuhatta kertaa helpompi kävellä ku jollai piikkikoroilla :P 



Ja nää alemmat ostin ennen kesäloman alkua tänä vuonna, ja ne on aivan ihanat :) Ihan taivaalliset jalassa <3 Niille on jopa raivattu oma paikka hyllyyn mun huoneessa.


Kumpiakaan näistä en oo uskaltanu hetkeen käyttää ku pelkään, että menee sateessa pilalle. Ja noi ylemmät on muutenkin ehkä vielä vähän liian lämpimät näihin keleihin :D

Nyt pitäis nopsaa tehä bilsan "esitelmä" siilistä loppuun ja sitten mennä tuutimaan. Toivottavasti mun tulostin tulee huollosta pian, oon ihan pulassa ilman sitä.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti