tiistai 22. huhtikuuta 2014

Koska kaikki on ihanaa.

Pääsiäinen eli pidennetty viikonloppu. Torstaina pidetiin koulussa hallituksen kanssa suuremmoinen munajahti, mikä onnistu mun mielestä tosi hyvin. En jaksa odottaa ens vuoden pääsiäistä! Torstai-iltana metsästin mulle sormivärejä, että päästiin Vilman, Sonjan ja dogien kanssa maalaan Kimmolle synttärikorttia. Oli ihan mielenkiinntosta koitttaa saada pojat tekeen noita tassunjälkiä :"D
Anne teki mulle ihan super kivat ripset! En vois olla tyytyväisempi, että jos joku on kiinnostunu ripsistä semihalvalla ni tytöt ottakee yhteyttä!
Perjantaina juhlittiin Kimmon synttäreitä Hookissa. Oli tosi hauskaa olla pitkästä aikaa porukoitten kaa jossain! Äiti ja Kimmo lähti häämatkalle, joten jäätiin Sonjan ja Vilman kaa kolmisin kotiin pääsiäiseks. Ostettiin sellanen hmmm lava kindermunia, että päästiin kunnon pääsiäisfiiliksiin :"D

Lauantaina Linnea kävi meillä munkilla ja vaiheltiin Englannin kuvia. Myöhemmin mentiin Essin kannsa Marikalle. Kuten yleensä, ilta ei mennykkää niinkun olin suunnitellu, vaan löysin itteni Toiviosta Hannun kaverilta. Aluks ajattelin, että jos vaan meen kotiin kun en kumminkaan tunne sieltä ketään, mutta nyt on voi olla yhtään tyytyväisempi, että menin. Tää on ollu paras viikonloppu pitkään aikaan! 

Sunnuntaina ja maanantaina rullaluistelin yhteensä varmaan 50 kilometriä. Maanantai-iltana laitoin Essille kasin jälkeen viestiä, että jaksakko viä lähtee ja lähettiin sitten uudestaan rullaileen Kurikkaa edes takas. Tänäänkin olin Linnean kanssa rullistelemassa pari tuntia. Ehkä joku päivä saisin jonkun mun seuraks rullaluisteleen salille? ;)
Mut isku todellisuudeen oli kauheen kova. Kaikki Brightonin takia olevat rästitehtävät tekemettä, pitäis siivota ennen kun äiti ja Kimmo tulee takas Roomasta ja kohta pitäis lähtee töihinkin..  Mutta onneks pääsen huomenna hypärillä taas rullaluisteleen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti