sunnuntai 24. elokuuta 2014

One day it all made sense

Oon täysin valmis syksyyn. Mun mielestä on ihanaa, kun koulu ja arki on kunnolla alkanu. Pääsen taas järjestään kaikkia hallituksen juttuja ja opiskeleen. Mulla on kirjotuksiin asti jokanen ilta vapaa, koska ei oo töitä. Oon melkein innoissani et kerkeen kerranki opiskeleen.
Meillä oli koulukuvaukset ja abikuvan teemana oli 80-luku. Olin ihan yllättyny kuinka paljon kaikki oli panostanu siihen pukeutumiseen! Ja muutenki että on penkkarit ja kaikki muutkin abijutut ihan kohta. Muistan ku muksuna kattelin penkkarirekkoja ja kaikki silloset abit näytti niin vanhoilta ja aikuisilta. Vihdoin pääsee ite oleen mukana siinä!
Herään joka aamu auringonpaisteeseen. Siitä tulee joka aamu sellanen fiilis, että tästä tulee hyvä päivä. Ollaan asuttu tässä vasta viikko, mutta musta tuntuu että oltais oltu täällä paljon pidempäänki. Viä pitäis saada verhot tai sälekaihtimet peittään ikkunat, ettei kaikki nää sisälle iltasin ku ulkona on pimeetä.
Yks päivä ku ajoin yöllä töistä kotiin ja missään ei ollut ketään, tein pienen rikoksen. Ajoin päin punasia, käännyin oikeelle ennen kun valot vaihtu vihreeks. hui. Kaikkihan niin tekee, ei siinä oo mitään pahaa. Et sä vahingoita siinä ketään. Silti jalkatiellä seisseet vanhukset katto mua pahasti ja pui nyrkkiä. Miks? Suomi on holhousvaltio. Ihmisiä ylisuojellaan. Lakia pitää noudattaa, mutta eihän tossa kohtaa oo oikeesti tehnyt mitään väärä. Oman järjen käyttö on sallittua ja konteksti pitää ottaa huomioon. Suomessa on suljettu kymmeniä ellei satoja, en oo seurannu, lasten leikkipuistoja koska ne on liian vaarallisia. Jostain ihan turhista syistä, niinkun että keinuissa ei oo oikeenlainen turvahiekka. Hei haloo, kuinka monta lasta kuolee vuosittain keinuissa?
You're the friend I'd feel the worst about killing in a post-apocalyptic death match for food.
Mulla oli ihan törkeen kiva viikonloppu vaikka oltiinki aikapaljon kotona. Meillä oli yks tollanen pikkuninja hoidossa ja oon ihan pariin kertaan kattonu Lego Star Warsin ja mutanttininjakilpikonnia. Ja millon makaroonilaatikon tekemisestä on tullu hauskaa? Kohta alan juomaan kahvin mustana ja alan meneen nukkuun kympin uutisten jälkeen.
Jos sulla on wanhojentanssimekko tai tarvit sellasen wanhojentanssimekkotori on just oikee paikka sulle! Järjestetään hallitusken kanssa mekkotori, koska mullakin tohon mekkoon uppos ihan järjetön määrä rahaa, ku ei sellasia oikeen myydä missään käytettynä. Eli jos haluat mekon edullisesti kannattaa tulla tonne. Mekkojen myyminen netissäkin voi olla vähän hidasta ja hankalaa, nii täällä on ainakin helppo tavottaa ostajia. Myyjät voi ilmottautua mulle mun sähköpostilla sanna.ruusuvuori@gmail.com.
Nyt tramppapuistoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti