maanantai 11. elokuuta 2014

Satan does that thing you like with his tongue

Blockfest 2014 puffaadokaa 

Snoop Doggy Dog ja mä voin kuolla nyt onnellisena. Oon ollu blockeilla ny kaks kertaa ja ihan varmasti meen jatkossakin. Blockit on parhaiten järjestetyt festarit millä oon käyny ja ainakin tän kesän valikoimasta siellä oli myös parhaat esiintyjät. Ainakin tähän mennessä!
Blockiviikonloppu oli viimenen viikonloppu ennen koulun alkua ja myönnän sen olleen lähes täydellinen päätös kesälle. Päässä lyö ihan tyhjää ku mietin mitä kirjotan, mut sen mä ainakin tiedän et mulla oli tosi hauskaa kokoajan. Seinäjoki hiphopfestarit viä ja kesä taitaa olla paketissa. MARIKA?
Vihdoin saatiin asunto! Meillä on Roosan kanssa muutto viikon sisään ja meiän uus asunto yhellä Tampereen hienoimmista paikoista. Odottakaas kun saan otettua kuvan sieltä..  Oltiin haettu jo muutamaa asuntoa aikasemmin, mutta eilen aamulla kun nähtiin ilmotus tästä asunnosta tori.fissä tajuttiin, että tän asunnon takia ei olla saatu niitä muita. Tää on vaan niin täydellinen meille.
Kaikkia ei voi miellyttää eikä kaikkien kaveri tarvi olla. Mun elämästä tuli satakertaa helpompaa kun sisäistin ton lauseen. On helppo olla onnellinen, jos välttää tilanteet joissa on huonoja viboja. Ja mä oon nyt aika onnellinen, tosin se et on freshii lieventää stressii. Jopa kirjotuksiin lukeminen on kivaa, sain oikeesti psyykattua itteni siihen et en jaksa odottaa et pääsen himaan kirjottaan lisää muistiinpanoja. Oikeestan heti ku saan tän läppärin pois sylistäni ni alan kirjottaan dementiasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti