torstai 20. joulukuuta 2012

11.11.11.11

Nella haastoi minut blogissaan tähän 11,11,11,11 haasteeseen, joten tässä sitten mun osuuteni tästä.

SÄÄNNÖT:


-Kerro 11 asiaa itsestäsi

-Vastaa haastajan 11 kysymykseen
-Keksi 11 uutta kysymystä
-Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
-Kerro bloggaajille että olet haastanut heidät

11 ASIAA ITSESTÄNI


1. Oon aika nirso, enkä syö punasta lihaa, paitsi joskus harvoin.
2. Mun kaikki sukat on tosi rumia, niissä on melkein kaikissa sellanen ruma jalankuva.
3. Haluan aina olla paras kaikessa mihin ryhdyn.
4. Oon oikeesti hyvä koulussa.
5. Rakastan eläimiä, vaikka pienempänä en oikeestaan voinu sietää niitä, siks musta näillä näkymin tuleekin isona eläinlääkäri.
6. Mulla on maailman paras poikaystävä.
7. Olin joskus hirvee haastaan riita, en onneks enää.
8. Kasvatan jatkuvasti mun hiuksia ja kynsiä.
9. Kesällä 2013 mulla ei oo enää mahaa. Tai no on, mut you know what I mean.
10. Olin joskus ihan Applee vastaan kun olin niin kateellinen kun mulla ei ollu iPhonee tai mitään, mutta oikeesti halusin kokoajan sellasen! Ja nyt sain, oon niin ilonen tästä. Musta on tullu sellanen mun halveksimani ihminen joka kokoajan näprää puhelintaan, eikä voi ollenkaan keskittyä muuhun. Toivottavasti tää pahin vaihe menee kohta ohi.
11. Mun on tosi ikävä mun parhaita ystäviä. Pitäis saada enemmän aikaa.


VASTAUKSET HAASTAJAN KYSYMYKSIIN:

1. Millainen uskot elämäsi olevan 5 vuoden kuluttua?
- Toivottavasti oon Timpan kaa vielä yhessä ja oon jossai koulussa mihin oikeesti haluan. Ja oma kämppä olis iha jepa. Ja joku karvaturri siä raidaamassa pitkin lattioita.

2. Jos saisit nyt matkustaa mihin vain ilman kustannuksia, mihin lähtisit?
- Tosi vaikee, mutta ehkä Uusi-Seelanti tai Australia.

3. Jos olet kutsunut kavereitasi luoksesi syömään, mitä ruokaa valmistat?
-Varmaan jotain kanaa, ja musta tuntuu että kaikki mun kaverit rakastaa (rasvakeitin)ranskalaisia? Oonko oikeessa? ;)

4. Millainen on viimeisin uni, jonka muistat nähneesi?
- en mä tiä, ehkä jotain karseeta unta Artusta.

5. Minkä asian elämässäsi haluaisit muuttaa? 
- En oikeestaan mitään. Tai no, koirat ei enää haukkuis ja ehkä ei vihais esim. Arttuu.

6. Juotko mielummin kahvia vai teetä?
-Tee, Liptonin keltanen  ja omenatee

7. Minkä lemmikin haluaisit?
- On jo koiria, mut koiria jos ei olis.

8. Mikä on viimeisin kirja, jonka olet lukenut?
. Luin varmaan jonku en mä tiä, luen aika paljo.

9. Kuinka kauan olet kirjoittanut blogia? Miksi aloitit?
- syyskuusta tätä, on ollu aikasemmin muita, mutta alotin ihan vaan omaks ajankulukseni

10. Mistä ostat mieluiten vaatteesi?
-netistä, ettei tarvi pyöriä kaupoilla

11. Kuinka monta joululahjaa annat/olet antanut tänä jouluna?
- Emt. jotain kymmenen ehkä.



KYSYMYKSET HAASTETUILLE:

1. Millasta musiikkia sä kuuntelet?
2. Paljonko sun keskiarvo on/oli viimeks?
3. Haluatko lapsia, jos haluat montako?
4. Millanen puhelin sulla on?
5. Mitä haluaisit vaihtaa ulkonäössäsi jos voisit?
6. Missä maissa oot käyny?
7. Unelmatyyli?
8. Lempipeli? 
9. Millanen sun huone/asunto/talo on?
10. Mitkä on sun lempiblogit?
11. Minkä tyylisiä blogeja tykkäät lukea?


HAASTAN:

Julian
Jennan
Katjan
Sallan
Ellan
Julian
Marian

Haastan loput ehkä myöhemmin.

1 kommentti: