tiistai 25. joulukuuta 2012

lahjoja part. 2

Tässä ny lahjat mitkä itte sain,
tuntuu kamalalta ku sain niin paljo,
mut annoin niin vähä..

Timiltä:
Linnealta:

Jennalta ja Artulta:
Niiltä saan viä kolme jotain muutakin lahjaa :P



Äitiltä:
Noh tän sainkin jo hyvissä ajoin etukäteen.
Anulta:

402103 Fazer Sininen Maitosuklaa 3kg
402104 Geisha 3,0kg

Vilmalta:



Isiltä ja Annelta:



Mummulta:





Marja-Liisalta ja Eerolta:


Toiselta mummulta:

Seppala black white circles





Sitten sain kunnalta kaks joululeffa lippuu
kiitokseks siitä kun olin mukana itsenäisyysjuhlassa.



2 kommenttia:

  1. Tosi kivoja lahjoja. Itsestäni tuntui ihan samalta jouluaattona, itse päädyin tänä vuonna antamaan sisaruksille pikku lahjat ja ne sit lahjoi mua Kastehelmi-sarjan astioilla ja muulla ylellisellä, niin pisti vähän punastuttamaan noloudesta :D Mut oon mä yleensä niille antanut niin kivat lahjat ja usein niinkin että en oo saanut vastalahjoja, joten ehkä ne ei jää muistelemaan pahalla. :D Ja antamisen ilohan se on tärkeintä, ja aina tulee uusia jouluja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on ollu ihan sama, mutta tänä vuonna en sitten ostanu ollenkaan lahjoja ja sain sitten toiselta ton kynsiviilan nii sitäki tuli huono omatunto ;(

      Poista