lauantai 29. joulukuuta 2012

Last couple days

Ollaan käyty Jennan ( Arttu ja Timi uskollisesti roikku mukana) kanssa shoppailemassa Aleissa, 
pelattu ehkä liiankin paljon lautapelejä Marikan, Akun, Jennan ja Artun kaa, 
päivitetty Turmiokänniä uuttavuotta varten,
tehty paljon hyvää ruokaa
 ja ostettu äitin kaa Ikeasta liikaa tavaraa.

Aleostokset on kuvattu jo aikoja sitten, 
mutta kamera on jääny kotiin,
 niin niitä latailen sitte koneelle kunhan kameran saavutan.
 Huonepostauksen teen sitten,
 kun mun huone on kokonaan valmis. 
Mutta ehkä esittelen jotain jo vähän etukäteen. 

Eilen saatiin Timin kaa koottua jo mun Ikeasta ostettu uus työpöytä!
 Ohjeet oli älyttömän yksinkertaset ja melkein nautin kasaamisesta.
 En ymmärrä miks ihmiset aina valittaa huonekalujen kasaamisesta? 
Ohjeet on väännetty niin rautalangasta, 
että kaikista hidasälyisimmätki varmasti tajuaa
 ja se tunne kun kaikki on valmista on vaan paras! 

Nyt ollaa Timin kaa Tesomalla vahtimassa Ottoo.
Otto on liian söpö! 
Otto halus ehdottomasti kirjottaa mun koneella facebookiin jotain:



Tehtiin Timin kaa meiän bravuuri eli herkkuhampparit




Ollaa myös tehty tacoja ja lättyjä! Niistä en oo mitään todistusaineistoa kylläkään.

Ikean jäätelö ♥

Mun rakkaus, leijonamurot 


Täs mä ja Otto pelaamassa Angry Birdsiä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti