sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Stressiä

En ymmärrä miks oon alkanu stressaan ihan hirveesti koulun takia. Ajattelen kokoajan,että mun on pakko alkaa lukeen enemmä ja petraan läksyissä, että pärjään yhtä hyvin ku oon tähän asti pärjänny. Tosi raskasta ku kaikki olettaa koko ajan automaattisesti että saan kaikesta kympin ja tiedän kaiken. Älyttömän monella ihmisellä on asiat niin paljon pahemmin kun mulla, mutta stressaan silti jonkun tälläsen asian takia. Huomisen pienen psykan testin takiaki oon ihan paiseessa. Ajattelin nyt illan leffan jälkeen käydä suihkussa ja sitten lukasta sen alueen läpi. Tuntuu siltä, että olis pitäny lukee aikasemmi ja että oon uhan epäonnistunu kun en saa itteeni ees lukeen pariakymmentä sivua. En ymmärrä miks. Vaadin itteltäni ihan liikaa kokoajan ja se käy vähän rankaks.

Jokatapauksessa tänään tehtiin pipareita! Ja piparitaloo! Kasaaminen jää ens viikonlopuks mut palaset on valmiina :) unohdettiin tosin savupiippu ja alusta talolle, joten tehään nekin si ens viikonloppuna. Nyt Year One loppuun ja sit suihkuun ja lukeen :) Huomenna alkaa työt postissa, 9 päivää putkeen 21 asti. Jänskättää vähäsen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti