keskiviikko 2. tammikuuta 2013

FITSPO ja lupaus

Vihaan lupausten rikkomista,
jos joskus kunnolla jotain, varsinkin jos julkisesti lupaan,
pidän aina lupaukseni. Niinkun AINA.

Joten nyt kun teen tälläsen vähän "isomman" uudenvuoden lupauksen,
sen ois sit parempi onnistua!

Tänä vuonna mä oon luvannu ittelleni,
 etten ens kesänä näytä hyllyvältä valaalta rannalla,
vaan oon ihanassa kesäkunnossa.
En nyt mitään huipputuloksia tarvi,
en halua olla mikään missfitnessmallitähti2013
vaan haluun vaan näyttää oikeesti vaan kivalta.

Ja nyt kun tän tähän julkisesti täällä,
saan siitä vaan enemmän motivaatioo.
Koska mun on aina oltava oikeessa ja pystyttävä todistaan, 
että pystyn kaikkeen.

Onneks Jennallaki on nyt toi salikortti GoGo:lle
ni on kiva kun saa seuraa.
Kunhan tästä kamalasta kurkunpääntulehduksesta vaan päästään
niin suuntana on ensimmäisenä sali.
Ei tän lupauksen takia, 
vaan muutenkin oon halunnu salille jo tosi kauan,
mut tässä lomalla on ollu koko ajan kuumetta, nuhaa ja ihan kaikkee.
Aika kakkaa.

Nyt vähän FITSPOota kaikille:
Huom! Ei thinspo vaan fitspo!


eatcleanmakechanges:

love the glass jar of yogurt
aquara:

dream breakfast
Tumblr_mg0750i7pf1s2p2qqo1_500_large
Tumblr_mg03q7ahjl1s2p2qqo1_500_large
C235dc9254e211e28c8422000a1f931c_7_large
Tumblr_m2c2lcnpbl1r42xt4o1_500_large
Tumblr_mfywcwwxqq1rnyymxo1_500_large
Tumblr_meig4vjico1rwsw4wo1_1280_large

2 kommenttia:

  1. Mäki meinaan reenata tänä vuonna :) toivotavasti onnistut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sullekkin kauheesti tsemppiä! Ja tiän, että onnistut, jos vaan haluat onnistua! ;)

      Poista