keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Tangle Teezer

The new love of my life!

Olin haaveillu tästä jo tosi pitkään! Olin ihan sanoton kun avasin Linnean lahjan tänään koulussa 
ja sieltä paljastu tää! Ja just tää Tangle Teezer Original eli siis se isoin malli, mikä oli just mun ykköstoive!
Ja viä mustana. Seuraava hankinta onkin heti kun Linnealla on synttärit ja tilaan sit puolestani sillä ( ja mulle tietysti!) Tangle Teezerin matkaharjan. Tätä ihanuutta ei uskalla kassissa kuljettaa mukana koulukirjojen runnottavana ettei sille vaan käy mitään! Rakastan tätä niiiin paljon, yleensä mun hiuksista tulee ihan tosi tosi sähköset kun harjaan ne, mut ei Tangle Teezerillä!

Niille, jotka ei tiedä Tangle Teezer on siis takkujenhoito harja, joka ei venytä hiusta liikaa. Se selvittää takut helposti ( ja kivuttomasti!) sekä vähentää huomattavasti hiusten katkeilua, haaroittumista ja vahingoittumista, koska sen uniikit harjakset venyttää hiusta vain sen, että takut selviää eikä hiusten sarveiskerros vaurioidu.

Tangle Teezer on voittanu monia hius- ja kosmetiikkatuotteiden palkintoja, että en ees oo ainut jonka mielestä tää on mahtavin keksintö ikinä. Puhuttiin tänään Linnean kaa, et aivan varmasti vuoden sisällä tää rantautuu kunnolla Suomeen ja kohta kaikilla on tää. Kannattan kyl tilaamista!

http://www.tangleteezer.com/

My baby




2 kommenttia:

  1. Moikka! Mäkin oon aivan rakastunut Tangle Teezeriin! Mut kyllä se on jo Suomeen rantautunukin - Kuulin ja näinkin että Tangle Teezeria saa jo kaikista Sokoksista ja Emotioneista!!! Onneksi Hyvinkäälläkin on Emotion :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkistä, Sokokselle siis ostaan matkaversioo! ;)

      Poista