maanantai 28. tammikuuta 2013

Wow that´s me!

Without makeup.. Paitsi siis ripset! 

Oon niin laiska lukeen kokeisiin. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta ottaa kirja käteen ja lukee.
Huah, musta ei ikinä tuu eläinlääkäriä! Ihan suosiolla käyn huomenna jättään fysiikka kakkosen pois.
Ehkä musta tulee sittenkin mun lapsuuden unelma-ammatti - opettaja. 

Keksin koko ajan tekosyitä ettei tarvis lukee,onneks alotin jo perjantantaina nii ehkä jää jotain päähänki.
Sit koeviikon jälkeen pitäs alkaa lukeen fysiikan uusintaan.
Oon niin pettyny ku sain siitä kasin vaikka oon siinä hyvä, että koitan sitte jos ny onnistuis paremmi.

En ymmärrä miks oon näin itsekriittinen,
 tänään meni matikan kokeessa yhestä tehtävästä puolet väärin 
ja olin jo valmis kuoleen.
Koitan nyt olla tyytyväisempi itteeni. Ehkä keskitasokin on joskus ihan riittävä.




Sit Instagramin innottamana väsäsin kemian lukemista vältellessäni tälläsen

Villasukat

Opi Skulls and Glossbones

Tossa ylimmässä kuvassa päällä olevat uudet ripset.

Aika nätit, ei haittaa yhtään vaikka onki mustan sijaan ruskeet, 
ehkä sais olla vähän harvemmat.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti