maanantai 21. tammikuuta 2013

Tyttöjen juttuja

Tää on ollu aika monessakin blogissa lähiaikoina,
niin ajattelin itekkin tähän vastata.




1. Nukutko rintaliivit ylläsi?
En ikinä
2. Nautitko draamasta? 
En omassa elämässä, mut muitten draamalle on mahtava nauraa.

3. Oletko tyttömäinen tyttö?
En käytökseltäni sitten olleenkaan. 
Puhun kun rekkamies ja pelaan "poikien pelejä" enemmän kun laki sallii.
Myös kaupoilla tuntikausien pyöriminen aiheuttaa paloja kurkkuun,
vaikka vaatteista paljon tykkäänkin.


4. Kuka oli viimeisin henkilö jota halasit?
Aika vaikee. Halasinkohan koulussa jotain.. En tiiä,
ehkä sitten äiti tai Timi, jos koiria ei lasketa.

5. Pieni vai iso laukku?
Mitä jättimäisempi sitä parempi. Yleinsä käytän kangaskasseja.Joskus on sit tosi jeesipeesi oikein revitellä ja ottaa niin pieni laukku ,ettei mun hehtaareja kattava lompakkonikaan sinne mahdu. 
6. Oletko lyhyt?
2010 suomalaisten naisten keskipituus oli mun pituuteni 167,5 cm. 
Eli oon oikeesti keskipitkä.
7. Miehen ihannepituus?
Tässä vaiheessa meinasin laittaa Aleksille viestin ja kysyä kuinka pitkä se on.
Hillitsen itteni ja sanon vaikka että semmone 15-20 senttii mua pidempi.

8. Mitä tekisit jos joku läimäyttäisi sinua takapuolelle?
Läimäyttäisin takas. Isn't it obvious?
9. Onko sinulla parhaita ystäviä?
Joo on mulla muutama.
10. Pukeudutko Halloweenina?
OFC!
11. Onko sinulla nivelten yliliikkumista?
Eip
12. Mikä on oudoin paikka, jossa olet nukkunut?
Yhessä ravintelissa kesken syömisen
13. Onko kukaan koskenut takapuoltasi viimeisen 24 tunnin aikana?
Juu u 
14. Onko sinusta liikkeellä juoruja?
Ei, ketään ei vaan kinosta.
 
15. Kutsutko joitakin henkilöitä heidän sukunimillään?
Joo, joillekkin se vaan sopii. Vaikka se onkin jotenkin kieroutunutta.
16. Kuinka moni mies lukee tämän vain koska tässä sanotaan "tyttöjen juttuja"?
Öö ei kukaan?
17. Minkä väriset ovat tämänhetkiset rintaliivisi?
Mustat
18. Pidätkö enemmän vaaleista vai tummista hiuksista miehellä?
Riippuu vähän kaikista muuttujista
19. Oletko tällä hetkellä turhautunut johonkin mieheen?
Eiks kaikki oo? 
20. Välitätkö sukkiesi likaisuudesta?
Nojoo! Ei koskaan sukkia takas jalkaan kun ne oon kerran ottanu pois.
Säännön vahvistaa poikkeus villasukat.
21. Onko sydämesi koskaan särkynyt?
No eipä nyt mitenkään kummemmin.
22. Oletko koskaan ajatellut mennä kauneusleikkaukseen?
En paitsi jos nyt tapahtuis jotain, vaikka mun nenä muuttuis mustaks ja tippuis pois ja tarvisin uuden.
23. Pidätkö elämästäsi?
Juu.
24. Onko kukaan ystäväsi varastanut poikaystävääsi?
No joo, varastin takas.
25. Oletko hypännyt uima-altaaseen vaatteet päällä?
Liiankin monta kertaa.
26. Onko sinulla enemmän tyttö- vai poikakavereita?
Poikakavereita ehdottomasti. Tytöillä on kumma taipumus inhota mua syvästi, jos ei paremmin tutustu.
27. Kuinka pitkään sinulla on ollut Facebook-tunnus?
2009 alusta 
28. Oletko koskaan lyönyt poikaa kasvoille?
Joo mut läpällä.

29. Mitkä ovat suurimmat pelkosi?
# sokeeks tuleminen
# sudenkorennot
# kuoleminen 
30. Oletko koskaan itkenyt itseäsi uneen?
Eiks kaikki oo.
31. Oletko koskaan nähnyt mahdottomaksi unohtaa jonkun mielestäsi?
Joo montakin kertaa.
32. Uskotko sanontaan "Kerran huijari, aina huijari"?
Riippuu tilanteesta ja tunnelatauksesta.
33. Milloin sinulla on ollut viimeksi erityisen hyvä olo jostain? Mistä?
Varmaan kun olin oikeessa koulussa yhessä jutussa. Mun tulee vaarallisen hyvä olo aina kun oon oikeessa. 
34. Toivotko joskus olevasi kuuluisa?
Silloin tällöin vesisateessa. 
35. Ikävöitkö tällä hetkellä jotakuta?
No joo ♥♥♥
36. Kajaali vai ripsiväri?
No jos ei sais ottaa tekoripsiä ja kajaalia, niin ilman minkäänlaista pidennystä ripsissä on kamala olla.
Muuten kaikki luonnistuu ilman meikkiä täydellisesti, mut ripsari on must!
37. Louis Vuitton vai Dooney &Bourke?
En ees tiä tota toista. EI KUMPIKAAN! Gina ja H&M käy mainiosti.
38. Hame vai housut?
Mustat kireät farkut?
39. Sukkahousut vai leggingssit?
-Leggingsit, jos ufonnahkasukkahousuja ( joku vois haukkua nylonsukkahousuiks) ei lasketa.
40. Huppari vai takki?
Takki isolla teellä
41. Korkkarit vai tennarit?
Korkkarit, vaikka tennareita käytänkin useemmin.
42. Suorat vai kiharat hiukset?
Suorat, koska mulla on suorat hiukset.
43. Renkaat vai roikkuvat korvikset?
Renkaat on mun mielestä kauheen rumii.
44. Kännykkä vai iPod?
Jos rahaa olis kun roskaa niin iPod nano ♥ 
se ihan pieni neliön mallinen kosketusnäytöllinen!
45. Smoothie vai latte?
Smoothie, koska oon muutenkin teeihminen.
46. Dieetti vai normaali limsa?
En oikeestaan tykkää limsasta.
Novelle Plus MultiB + C
47. Timantteja vai helmiä?
Helmiä kai.
48. Mary-Kate vai Ashley Olsen?
Ihan se ja sama.
49. Huulikiilto vai huulipuna?
Ei kumpikaan, koska oon vannoutunut huulirasvan suurkuluttaja.
50. Perhe vai ystävät?
No mun paras ystävä on kyl jo osa mun perhettä. Et molemmat?
51. Manikyyri vai pedikyyri?
Manikyyri
52. Rauha vai rakkaus?
Rakkaus
53. Aurinkolasit vai käsilaukku?
Aurinkolasit, tavarat voi kantaa sit vaikka käsissä, jos on pakko. 

Kysymyksiä miehistä:

Hauska vai vakava?
- Hauska.
Söpö vai seksikäs?
seksikäs
Tummat vai vaaleat silmät?
Tummat!
Pitkät hiukset vai lyhyet?
Riippuu, mutta ei rasvasta hevilettiä tänne kiitos! (vink vink!)
Kiharat vai suorat hiukset?
Ihan sama.
Hyvä tanssija vai hyvä laulaja?
Laulaja!
Tupakoitsija vai ei?
En koskaan aio enään ikinä milloinkaan seurustella tupakoivan ihmisen kanssa. 
Kiltti vai paha poika?
Paha
Parta tai viikset vai ajeltu?
EI VIIKSILLE 
Nuorempi vai vanhempi?
Vanhempi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti