perjantai 19. heinäkuuta 2013

My Favorite Makeup

Tätä meikkiä en siis joka päivä todellakaan käytä, koska tän tekemiseen menee huomattavasti enemmän aikaa kun mun normaaliin vähän CC-voidetta ja ripsarit naamaan meikkiin. Mutta tääkään ei siis todellakaan oo mikään aikaa vaativa tai haastava meikki, mutta mun mielestä tosi kiva ja yksinkertanen. Viikonloppusin kun on yleensä jotain "tärkeempää" menoa ni tykkään käyttää tätä meikkiä.
Meikkivoiteena käytän L´Oréalin Nude Magiqe CC -voidetta ja puuterina ihan vaan Rimmelin Stay Matte Transparenttia. Mineraalipuuterin käytön on jättänyt, koska äitin kosmetologi sanoi sen tukkivan ihohuokoset ja tekeven huonoa iholle. Toi Avonin sivellin on niin ihanan pehmonen
Silmämeikin teen mun uusilla Urban Decayn rakkaustuotteilla eli Naked Basics luomiväripaketilla ja silmämeikinpohjustusvoiteella. 
Ripsarina toimii mun uus luottoripsari Maybellinen Illegal Lenght Waterproof. Mulla ei oo koskaan ollutkaan ripsiväriä, joka ei olis ollut vedenkestävä. Enkä ymmärrä miks ihmiset edes ostaa sellasia. Nehän lähtee variseen heti, kun silmät vähänkin kostuu viimasta tai vastaavasta.
Kulmakarvat teen The Body Shopin kulmakarvasetillä, joka on muuten ihan mahtava. Itse käytän tota vaaleampaa väriä, joka on ehkä jopa vähän oranssihtava ja sopii mun mielestä sen takia ihan täydellisesti mun hiuksiin. Tätä on ihan älyttömän helppo ja kätevä käyttää ja tää laittaa kulmakarvat kyllä ihan uuteen uskoon. 
Oon suunnitellu ostavani Lontoosta sitten jonkun ihanan sivellinsetin, kun siellä on kaikki kosmetiikkatuotteet paljon tai edes vähän halvempia kun Suomessa. Ja tietysti ajattelin hamstrata pari meikkivoidetta ja ripsaria kun ne kerta on halvempia! 
Toi silmämeikki ei näy kyllä tässä kuvassa ollenkaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti