sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Peachy Outfit And New Novelle

En oo nyt puuhannu hetkeen mitään erikoista. Pääasiassa vaan ollu kavereitten kanssa ja pyöriny aleissa ja kattellu sitä wanhojenmekkoa. Huomenna olis tarkotus luultavasti käydä kotiuttamassa mun unelmamekko, mutta saa nähdä päädynkö sittenkin tilaan netistä halvemman hinnan vuoksi. Toisaalta aion kuitenkin pistää sen mekon myyntiin, koska mitä mä sillä kaapissa sinänsä teen, kun ei sellasta  "prinsessamekkon" vaatimaa tilaisuutta luultavasti oo tulossa vastaan. Kuvailtiin eilen Vilman kanssa vielä mun päivän asu, kun se iski muhun aika hyvin. Kuvissa näättekin mun toisen uuden Hollisterin paidan. 
jeans Gina Tricot 
shirt Hollister
denim jacket New Look
shoes Converse
necklace Gina Tricot
earrings Lindex
bag H&M
bracelets Lindex Bijou Brigitte H&M + Stands
Novellen palvojat huomio! Uusi jumala on löytynyt, meinaan Olvin KevytOlo MehuKivennäisvesi Sitruuna. Tää on mun mielestä paljon parempaa kun mikään Novelle on tähän mennessä ollut. Ja hieman halvempikin. Ja näin Novellen suurkuluttajana se parinkymmenen sentin hintaero tuntuu ihan hyvältä kun kuitenkin tulee useita pulloja ostettua.

4 kommenttia:

  1. Sullon tosi kivan väriset hiukset! :)

    Käyppä kurkkaa mun blogi, jos kiinnostaa! :)

    Janninkynsiblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. ihana asu :)

    http://miljakh.blogspot.fi/

    VastaaPoista