tiistai 3. syyskuuta 2013

10 Things You Didn´t Know About Me

Tässä olis nyt tää 10 asiaa -haaste, mikä pyörii kaikissa blogeissa.


1.  Halusin pienenä tulla delfiininkouluttajaks. Eikä tää ollu mikään hetken juttu. Halusin ihan palavasti perustaa oman delfiinikoulun.

2.   Mä olen ihan täysin yllytettävissä. Siis ei mitään rajaa. Teen ihan mitä vaan, jos mua yllytetään tarpeeks. 

3.   Mä kiroilen tosi paljon. Koitan kyllä koko ajan lopettaa sen.

4.   Inhoan  myöhästelyä. Kun ihmiset on myöhässä, se saa mun vereni kiehumaan. Harmikseni itsekin myöhästelen aika paljon, joten on turha narista muille tästä asiasta.

5.  Oon ihan heikkona karkkeihin. Jos saan pussin niitä taivaallisia herkkuja mun lähettyville, kaikki itsehillintäni rippeetkin katoavat kuin tuhkatuuleen samalla valonnopeudella, millä karkkipussikin tyhjentyy. Lempikarkkeja on tietenkin kovat hedelmäkarkit ja salmiakki. Ainoot karkit mistä en tykkää on suklaasta ja kirpeät karkit.

6.  Mun lempibändi on ehdottomasti System of a Down. Muutenkin kuuntelen tosi paljon vähän raskaampaa musiikkia.

7.  Oon kauhee uhoon. Ihan sama mikä asia, vaikka en ees tietäis siitä mitään, uhoon silti olevani paras

8.  Oon oikeesti tosi hyvä koulussa. Mun keskiarvo on aina ollu jotain ysin luokkaa ja oon aina pärjänny ilman läksyjen tekoa tai kokeisiin sen kummempaa lukemista. Opin tosi helposti ja nopeesti, jos vaan kuuntelen tunneilla.

 9.  Oon netflix-riippuvainen. Joskus kun on huono sää, voin huomata jumittautuneeni katsomaan moneksi tunniksi jotain sarjaa syömättä tai juomatta välillä. Mietin aina, että enää yks jakso, mutta silti katson seuraavan. En kuitenkaan kauniilla ilmalla halua istua sisällä tuijottamassa tietokoneen ruutua, joten tää riippuvuus on vielä tällä hetkellä hallinnassa.

10.  Itken tosi helposti. Elokuvissa, nauraessa, jos vähänkin sattuu, jos joku puhuu mulle rumasti tai vaikka jos nään kuolleen linnun. Oikeestaan ihan sama mitä mulle tapahtuu tai mitä nään nii suunnilleen itken. Alan myöskin aina itkeen kun vähänkin kiihtyneemmin koitan jonkun kanssa puhua.

2 kommenttia:

  1. Haastoin sut! :)

    http://marenkikeijuu.blogspot.fi/2013/09/11-11-11-11.html

    VastaaPoista