torstai 8. marraskuuta 2012

7/11

Kalle aamulla 


Kohta on taas namnam koeviikot!
Varsinaista herkkua on varsinkin pitkä saksa!

 Nähtiin tänään Timin kaa ihana piparimuotti 

Tosta piparimuotista tuli tosi joulunen olo.
Haluun jo päästä suunnitteleen piparkakku taloo.
Se on niin parasta!
Nyt vähän viime joulun piparifiilistelyä:

Mun ja Timin tekemä piparitalo

Mun koristelemia pipareita
+ Timin hymiöpipari

Jussin ja Eliaksen joululahja mulle 


 Miki on komeena 

Mun kuvistyö:
aiheena oli siis savikannu

Sitten halusin kuvat Linnean, Anun ja Ilonanki kannuista kun ne oli niin söpöt :)
Toi leopardisydän on Linnean, vaaleensininen Ilonan ja rusetillinen Anun.

Timin pipo on reunojen yhteenompelua vailla valmis ja huomenna pääsen vihdoin Artun tumppujen kimppuun kunnolla! Oon myös askarrellu kaiken näköstä tässä lähiaikoina ja kuvia on tulossa, kunhan saan kaiken valmiiks, huomenna olis luvassa vaikka minkä näköstä puuhaa, mut nyt pitää mennä nukkuun, että jaksan tehä huomenna ylipäätään mitään.

1 kommentti: