perjantai 23. marraskuuta 2012

Naked Truth

Ajattelin heti kun luin Tyyliä metsästämässä blogista Veeraan haasteen, jossa hän haasti bloggaajia lisämään itsestään muokkaamattoman meikittömän kuvan, että haluan itsekin osallistua. Ei ole vaan tullut otettua meikitöntä kuvaa joten päätin sitten vaan kaivella arkistojen kätköistä jonkun kuvan.

Veeran haaste:
"Toivoisin meidän bloggaajien pystyvän taistelemaan sitä ilmapiiriä vastaan, jossa sallittua on vain virheettömyys. Ilahtuisin kovasti, jos muutkin bloggaajat innostuisivat postaamaan itsestään kuvan juuri sellaisena kuin ovat meikin alla, photoshoppaamattomana. Näytettäisiin, että jokaisen blogin takana on ihan oikea ihminen pienine virheineen. Sillä niin täydellisesti kuin se välillä unohtuukin, niin kultturissamme vallitseva kauneusihanne on useimmiten melkoisen rakentamisen ja kuvankäsittelyn tulos."

Itselläni ei ole ollut ihon kanssa minkäänlaisia ongelmia, allergia oireita lukuunottamatta, joten haaste ei mua henkilökohtaisesti mitenkään hätkäyttänyt. Veera ei varmaan olis koskaan uskonutkaan minkälaisen postausaallon sai aikaan. Oon lukenu monien blogeista, että on ollut tosi rankkaa laittaa itsestään täysin meikitön kuva nettiin. En osaa oikein kuvitella miltä tuntuu olla epävarma ittestään. Mä oon ollu melkein aina tosi varma ittestäni ja tyytyväinen itteeni, vaikken millään tavalla täydellistä vartaloa omistakaan. Mutta oon aina keskittyny hyviin puoliin, mun hiukset ei rasvotu, mun iho ei oo kuiva eikä rasvanen, mulla on ollu koko elämäni aikana maksimissaan kymmenen finniä ja mulla on sopusuhtanen vartalo.

Mutta on mulla ollu joskus huonojakin jaksoja. Musta on joskus tuntunu, että oon aina ollu tyttöporukasta se ruma. Ja aika painon kanssa mulla on ollut ongelmia, yhessä vaiheessa painoa piti saada huomattavasti lisää ja yhessä vaiheessa olis pitäny laihtua aikalailla. Nyt oon vuoden sisällä laihtunu vähän yli kymmenen kiloo ja oon taas tosi tyytyväinen itteeni. Vaikka välillä oonkin saanut muilta tytöiltä yhestä tietysti aiheesta ilkeitä kateellisia kommentteja vähän liikaakin, en oo antanu sen haitata. Haters gonna hate. Joillakin vaan nyt on ihan tahtomattaankin isommat rinnat kun toisilla ja sille ei vaan voi mitään.

Täältä löytyy paljon Naked Truth postauksia.

Tää oikeestaan on mun bannerissakin tää kuva. Tän kesän viimesiltä päiviltä.
Valotustakaan en oo siis tässä muokannu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti