tiistai 6. marraskuuta 2012

Tämä päivä ja eilinen

Oon ihan käsittämättömän väsynyt. Aamuisin viivytän sängystä nousemista aina viime tippaan. Torkutan  usein puoli tuntia viiden minuutin torkulla. Tuntuu, että tekemistä olis kamalasti vaikka tosiasiassa sitä on aika vähän. Oon ollu ihan käsittämättömän laiska ja saamaton. Mikä ei todellakaan oo yhtään mun tapasta. Läksyjä en oo saanu millään aikaseks tehtyä. En sitten millään. En oo jaksanu yhtään panostaa kouluun.

Kahessa päivässä on kuitenkin ehtiny tapahtua vähän kaikkee. Eilen oltiin Artun ja Jennan kaa ja tänään käytiin leffassa kattoon Looper. Oli mun mielestä tosi hyvä, juoneen piti vähän keskittyä, mutta loppu ei ollut mulle ollenkaan mieleinen. Mutta suosittelen lämpimästi jos tykkää toiminnasta. 
Ja Joseph Gordon-Levitt ;)
Tänään käytiin myös spr:n nuorten tapaamis jutussa. Ois kiva lähtee mukaan jonkinlaiseen toimintaan, että pitää kattoo mikä tapa olis ittelle se sopiva.



Öitää :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti