keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Matikkanero

Saatiin tänään matikan kokeet ja meni hyvin, sain ysi puolen! :) Olin ihan super onnelline. Mutta toi otsikko on jo vähän pröystäilyä. Koulun jälkee kävin Markuksen seurana kaupassa ja sit käpsyttelin kotiin. Timi pääsiki hetken päästä ja mentiin niille kattoon Simpsoneita ja nukkuun päikkäreitä. Arttu ja Jenna tuli jossain vaiheessa kanssa sinne ja oltii vaa. Olin ahkera oppilas ja tein vaihteeks läksyjä kotona. Vois alkaa vähän panostaan niihi enemmä.

Illalla menin sitte salille. Olin vartin crosstrainerillä ja sitte tein suurimmaks osaks jalkoja ja peppua. Olin vaan noin 50 min, koska oli kiire kattoon BB.

Aattelin myös alkaa syömisiäni kirjottaan vähän ylös, joten voin samantien laittaa niitä tänne. Tänään sorruin Timin karkkipussin kimppuun ja söin varmaa 150 grammaa irtokarkkeja yhteensä. Muut syömiset on sitte tässä:

Aamupala: -
Päivällinen: vähän kanakastiketta ja peruna
Välipala: kaks riisikakkua
Lounas: neljä hiivaleivän siivua juustolla
Iltapala: kolme mandariinia

Vähän unohtu kunnon ruoka, mut ei se mitään. Nyt viä hetki tänään tullutta cosmoo ja sitten nukkuu. Alempana on myös salin jälkeinen fiilistelykuva. Oon puhelimella ni en voi asetella kuvia. Oon myös ladannu mun puhelimee paljo kaikkia treeniohjelmia, ne on ihan hauskoja.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti