torstai 15. marraskuuta 2012

Tänään

Tänään oikeesti otin kuviakin siitä mitä tein, mutta kappas kummaa jätin kamerani Timille.. Säbäkuvatkin on nyt muistitikulla, mutta kappas kummaa sekin on Timillä. Eli siis huomenna kuvamateriaalia vähän kaikesta. Oon koittanu saada mun Foursquaree toimiin, mut ei oikein onnistu, se lagaa ihan kamalasti. Oon nyt saanu onneks siirrettyä mun rikkinäisestä puhelimesta kaikki mun 350 numeroo tohon Timin vanhaan, ois ollu vähän epämiellyttävää naputella ne kaikki sinne uudestaan. Huomenna oon Julian kaa, pitkästä aikaa. Kamalaa ku se ei enää asu täällä ;( Noh mutta on ihana nähä. Nyt kertaan viä hetken saksaa, hui hui, ois pitäny taaaaaas kerran lukee enemmän. Mutta onneks huomenna vasta kahteentoista, aamulla on viä paljon tehokertaus aikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti