torstai 9. tammikuuta 2014

Beginning of the Year

#1 Käytiin mummulla syömässä ja mummu teki maailman parasta suklaamoussea. #2 Oon saanu yliannostuksen Trivial Pursuitista ja Aliaksesta sillä niitä tuli monena iltana tahkottua aamun pikku tunteihin saakka Artun, Jenna, Akun ja Marikan kanssa. 
#3 Isi osti mulle mun kauan haaveilemani raksa valon. Tässä on siis se 250 vattia sen normaalin 40 tai 60 vatin sijaan. Tän valossa kelpaa kyllä kuvailla ja lukea. Tää saa huoneen tosin lämpiään ihan pikkasen nopee kun tää on niin kuuma. #4 Käytiin äitin kanssa Arnoldsilla kahvilla ja koukutuin pahemman kerran, en oo syöny Arnoldsissa kun ehkä kerran tai kaks ja oli kyllä niin hyvää, että voisin mennä vaikka heti.
#5 Pakollinen selfie, ei uskois että on otettu kello 23 jälkeen kun on näin valosa kuva, mutta onhan se, mun uuden raksalampun valossa! #6 Paljon hengausta koirien kanssa. Koirat on ollu jotenki ihan höpsöjä sen jälkeen kun tultiin takas Leviltä, ne varmaan luuli et hylättiin ne, koska ne on nykyään ihan super ilosia vaikka kuinka kauan kun tulee kotiin.

Tää päivä meni melkeimpä kokonaan kamalan fiaskon selvittelyyn, kun sain kaverin kaverin kaverin kautta tietää että joku muu oli vuokrannu sen paikan, missä pidän mun synttäripippalot parin viikon päästä, samalle päivälle kun minä! Kauheiden mutkien kautta kaikki kuitenkin selvis ja se toinen olikin ymmärtänyt väärin eikä ollutkaan vuokrannut sitä, vaikka oli jo kutsunut sinne Facebookissa melkein 200 ihmistä. Sen kutsun nähtyäni alko vähän kuumotteleen, mutta se sai onneks vuokrattua sen paikan saman viikon perjantaille. Siinä meni mun päivä kokonaan hukkaan ja läksyt jäi taas yölle. Suurimman osan oon jo saanu tehtyä, mutta ajattelin viä lukea ruotsin kokeeseen.. jes.

Öitä!

3 kommenttia:

  1. Kiva toi vuokraus homma :o Onneks kuitenki asiat selvis hyvin! :) Nähään si sillon ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja lisäyksenä vielä, et toi banneri on tosi kiva! :)

      Poista
  2. Lähetätkö mulle viel sen osoittees mailiin tota ylläripostia varten? :)

    VastaaPoista