tiistai 7. tammikuuta 2014

First Day of School & Christmas Presents

Eilen sain unta vasta vähän ennen neljää, joten starttasin vuoden ekan koulupäivän karkeilla kolmen tunnin yöunilla. Motivaatio nousta ruotsin tunnille kahdeksaks oli yllättävän kohdillaan ja olin koko päivän yllättävän pirtee. Koulu loppu vasta neljältä wanhojen reeneihin, minkä jälkeen heitettiin Linnea Timin kanssa kotiin ja tultiin meille katteleen How I Met Your Motheria. Parin jakson jälkeen nukahdettiin kyllä molemmat sohvalle ja herättiin vasta kuuden jälkeen. Mulla piti olla muka niin paljon kaikkia koulujuttuja, mutta kuten aina huomaan kirjojen olevan tossa sängyllä mun vieressä odottamassa.

Paita Carlings
farkut DrDenim
pipo Gina Tricot
Tässä nyt ne joululahjat tälleen parin viikon viiveellä. Sain tosi ihania lahjoja ja kaikki oli osunu kyllä tosi nappiin ideoittensa kanssa!
Sain tän Kicksin luomiväripaletin Linnealta, enkä vihjailujenkaan jälkeen ois ikinä osannu odottaa tätä. Aah oon niin onnellinen tosta vieläkin!
Mummulta sain vihdoin kauan toivomani oman Body Shopin kulmavärisetin, oon siis käyttynyt mun siskon kanssa yhteisenä tällästä.
Sain Linnealta myös huulipunasiveltimen!
Anulta sain noi ihanat Opin lakat ja pakko sanoo, että paras valkonen lakka mitä oon ikinä käyttänyt sekä Body Shopin vesimelooni huulirasvan! Loput noista Bodyshopin jutuista sain Artulta ja Jennalta! Ripsivärin ostin isiltä ja Annelta saamallani lahjakortilla!
Vilmalta sain noi ihanat korut!
Ja toiselta mummulta ton o.n.e kellon, josta siitäkin olin jo haaveillut pitkään!
Äitiltä ja Kimmolta sain lahjakortin 110 €:n Carlingsiin, mistä ostin noi asukuvissa olevat vaatteet ja rahaa jäikin viä vähän ja kuumottelen tällä hetkellä yhtä niistä ihanista kangaskasseista. Timiltä sain 50 € Body Shoppiin ja isiltä ja Annelta 50 € Stockmannille!
Joulun ehkä paras lahja tuli mun siskolta Sonjalta, joka oli ostanu mulle kaikki PLL:n tuotantokaudet!! Rakastan tota sarjaa niin paljon, tää oli ihan mahtava lahja!

2 kommenttia:

  1. Ei tossa oo kaikki pll kaudet. Niitä on neljä! Mut on kyllä ihan loistava sarja:)

    VastaaPoista
  2. No sitä yhtä ei oo kai viä Suomessa ja joo tiän, koska oon nähny sen. :D

    VastaaPoista