sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Food, Suitcases And New Hair

Viikonloppu tais mennäkkin syödessä. Perjantaina käytiin siä Flamesissä Timin kanssa ja lauantaina ja tänään käytiin perheen kanssa syömässä ulkona. Lauantaina syötiin Hookissa ja tänään Napolissa. Pääsin pitkästä aikaan syömään mun lemppariherkku eli Hookin mozzarellatikkuja!



En osaa oikein päättää kumman matkalaukun otan mukaan matkaan. Toi pinkki painaa vähän päälle kilon enemmän kun toi sininen, mutta se on vähän isompi ja siinä on enemmän taskuja, joten siihen olis kätevämpi pakata. Ja oon muuten alkanu harkitseen läppärin mukaan ottamista.





Värjäsin sillä uudella Garnielien Olia hiusvärillä hiukset. Niistä tuli vähän liian tummanpunaset, melkein viininpunaset oikeestaan. En oikein tykkää taaskaan. Ens kerralla kun värjään ostan varmaan jonku shokkivärin. Mun mielestä mulle sopii paremmin kirkkaan punaset.

before

after


2 kommenttia:

  1. Ei varmaan oo merkitystä kumman otat koska taskut on yleensä epäkäytännöllisiä nois matkalaukuissa ainakin omien kokemusten mukaan + painoeroa tuskin huomaa kun on täynnä tavaraa se laukku!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii :) mut mulla saa olla vaan 15 kiloo :D ja osta ehkä liikaa tavaraa :DDD että se kilokin voi merkitä sitte D:

      Poista