perjantai 12. huhtikuuta 2013

Skull, High Heels And New York Plank

Outfit Of The Day 
shoes Have2Have jeans Gina Tricot shirt Gina Tricot 

Isi korjasi mun ompelukoneen, joten pääsin ompeluhommiin kotona. Sain kolmet farkut kavennettua ja vielä kolmet on odottamassa vuoroaan. Noi kuvassa näkyvät on mun mielestä tosi nätin väriset, mutta olivat armottomasti liian leveet vyötäröstä ja lahkeista. Ihanaa kun pääsen taas käyttämään niitä. ♥ 


Lainasin ton kirjan Artulta aikoja sitten. Oon lukenu sitä ikuisuuden, kun oon lukenut muita kirjoja siinä samalla vaikka kuinka monta. Mutta nyt oon vihdoin voiton puolella. Mun mielestä tosi hyvä ja erilainen kirja. Tykkään!



Kuvasin tänään videonkin, mutta editointi on aika pahasti vielä vaiheessa. Toivottavasti viikonlopun aikana saan sen valmiiksi, että on sitten ajastaa joitain postauksia siksi aikaa kun oon Brightonissa. Sinne en siis konetta ota mukaan.


Rakastan tätä taulua! Kehykset on vaan aika rumat eikä sovi mun huoneeseen ollenkaan. Kelasin, että Ikeasta vois hakee jotkut halvat valkoset kehykset tähän. Se nyt kumminkin venyy Brightonin matkan yli se suunnitelma.

Koitan ruveta postaileen ihmisten aikaan, ettei aina tarvis valvoo näin myöhään! Adios ♥

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Heh kiitos :) Kävely ei vaan oikein suju niillä viä ollenkaan :D

      Poista
  2. Btw poistin kikin ku olit ainoo siel ni mul on nyt vaan watsuppi

    VastaaPoista
  3. Tosi kaunis taulu! Juuri vaaleilla kehyksillä siitä tulee täydellinen! :)
    xx J

    VastaaPoista