lauantai 27. huhtikuuta 2013

Yellow Jeans And English Breakfast

Outfit Of The Day 


jeans Gina Tricot shoes Converse shirt Bershka 

Lakkasin kynnet niillä ihanilla ranskalaisen lakoilla siittä Color Clubin setistä

Tää päivä meni skopaa kattellessa. Pitäis sellanen jostain pikapikaa löytää, kun tarvin sitä kesällä päästäkseni töihin. Aamuvuoro alkaa jo kuudelta joten matka pitäsi alottaa jo neljän aikoihin, jos bussilla aikoisin liikkua. Enkä halua aina joutua pyytään kaikkia kuskaan mua paikasta toiseen, joten ajattelin sitte hoitaa homman näin.



ENGLISH BREAKFAST

● paistettuja munia
● appelsiinituoremehua
● papuja tomaattikastikkeessa
● englantilaista teetä
● pekonia
● paistettuja tomaatteja
● paahtoleipää





Ja hyi! Oli kyllä niin rasvasta etten syö enää koskaan! Tuli ihan älyttömän paha olo. Mut jos rasvanen ruoka ei tuota ongelmia, niin suosittelen kyllä.


Nelli

Mun uus kangaskassi Primarkista. Oon ihan heikkona kangaskasseihin, käytän niitä melkeinpä aina.


Tänään oikeestaan vaan siivosin taas kerran mun huonetta. Se on aina niin pommin jäljiltä kun olla ja voi. Käytiin myös Timin kaa pitkällä lenkillä kun oli niin ihana ilma ja illalla käytiin moikkaamassa Arttua ja Nelliä. 



Näyttääpä mun hiukset tässä kovin punasilta, voisin seuraavaks värjätä tän väriseks!

2 kommenttia:

  1. Heei! oon sieltä cosmon sivuilta joka kaipaili salikavereita, ja kyllä mua kiinnostais sun seuras =)joten ota yhteyttä vaikka mun s-postiin: evej-@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu laittelen tässä vähän informaatiota sisältävää sähköpostia kunhan saan kaikki vappu kiireet ja kerääntyneet koulujutut pois alta! :)

      Poista