perjantai 29. maaliskuuta 2013

Black Outfit

OOTD 



shirt Gina Tricot shoes Converse jacket H&M jeans Gina Tricot necklace Gina Tricot 

Aamulla tuli ihan armoton kiire kun kuuntelin koko aamun musiikin kuuntelukokeen biisejä (klassista suurin osa..), niin en oikeen kerinny valitseen mitään vaatteita vaan vedin ensimmäisenä käteen osuneet päälle. Luulin muuten pärjänneeni siinä kokeessa ihan hyvin, mut niin ei kuitenkaan käyny. Musiikinkokeen ja -tunnin jälkeen menin viä kässään hetkiseks ja sain mekon, housut ja pari paitaa uuteen uskoon!

Unohdinkin ihan kertoo, mun eilisestä tapaturmasta. Liukastuin ja kaaduin aika pahasti eilen kun olin lähössä töihin. Olkaapää on muusina, kyynärpäässä ja jalassa armottomat mustelmat ja kämmenessä vieläkin verta vuotava haava. Löin myös pääni ja taisin saada pahoinvoinnista päätellen lievän aivotärähdyksen. Toivottavasti ei mee ens viikon salisuunnitelmat mönkään kipeen jalan takia.

Luvassa tänään piti olla tyttöjen kaa Raxia, koulukirjojen ostamista ja musiikin kurssin konserttivierailu Tampere-talolla. Mulle kuitenkin soitettiin että pääsisinkö tänään töihin ja tietysti lähdin! Olin raskaalla puolella, joten paikat on ton kaatumisen ja tavaroitten nostelun jälkeen vähän hellänä. Nyt oon vaan herkutellut ja lukenut uutta cosmoo. 

Mun hiukset näyttää vähän liukuvärjätyiltä, kun väri kulu latvoista yllättävän paljon ja nopeesti pois verrattuna ihan kirkkaan punasena pysyneeseen juureen. Kuvassa se ei kyl kovasti siltä näytä. Laitan varmaan Color Maskin kyllä huomenna joten eipä näytä sitten enää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti