sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

NAKED

Sen lisäks että löysin Flormarilta kivan luomiväripaletin, oon myös kattellu näitä Urban Decayn Naked paletteja. Oon kuullu näistä tosi paljon kaikkee hyvää Instagramin ja eri blogien kautta. Tää on kuulemma tosi riittoisaa ja todellakin hintansa arvoista. Tossa Baicsissä on vaan mattavärejä, mutta noissak kahessa muussa osassa väreistä on glitteriä. Ja glitteriähän mä en tarvitse, koska niitä multa löytyy jo vaikka millä mitalla. Ajattelin siis ehkä tilata ton Naked Basicsin. Urban Decaylta tilattaessa yli 50 $ saa ilmaiset posti kulut. Jos joku vaan lähtis tilaukseen messiin ja ottais jotain ainakin 23 $, niin saisin ne ilmaset postikulut. Tää tulis oikeestaan halvemmaks kun mun lempimeikeissä esittelemäni luomiväripaletti. Ja tilauksen jälkeen luulen, että joudun vähän päivittään mun suosikit listaani!

NAKED BASICS 27 $

NAKED 2 50 $

NAKED 50 $

1 kommentti:

  1. Hei!

    Blogistasi tehty esittely on valmis ja löydettävissä täältä! Suosittelen tarkistamaan esittelyn vielä virheiden ja täydennysten varalta. Hyvää talven loppua!

    # Katja (jokonappaa.blogspot.fi)

    VastaaPoista