perjantai 15. maaliskuuta 2013

I Love Jeffrey Campbells

Oon ihan koukussa JC:n kenkiin. Ne vaan on niin nättejä.  Noi niitilliset on jotenkin üüüber ihania. En tiiä onko ne livenäki sitten yhtä ihania. Ehkä tyydyn katteleen niitä vaan kuvista. Tuntuu tavallaan tosi "epäkäytännöllisiltä". 

Tein kollaasin mun lemppareista. Ehdottomasti eniten tykkään kuitenkin noista pitsikengistä!



On noi mun look-a-liketkin siis tosi ihanat, enkä välttämättä ees halua aitoja, mut kunhan fiilistelin. Kunpa pääsis jo käyttään noita mun kenkiäni. Tai siis voishan niitä käyttää mut noissa mun on niin liukkaat pohjat että ei mitään rajaa. Enkä muutenkaan oo kovin taitava kävelijä vielä, joten taidan odottaa että lumet lähtee.

2 kommenttia:

  1. spiritstores on noit popoja (:

    VastaaPoista
  2. Ooo niinpä muuten onkin :D hyvä kun muistutit, voin mennä kuolaan niitä sinne sitte!

    VastaaPoista