perjantai 8. maaliskuuta 2013

I´ve Missed You Sun

Tänään sai arskat kyytiä! Oli nii ihana tulla kotiin ja kaivaa aurinkolasit esiin. Vaikka kylmä tuuli puhalsi ja lunta on enemmän kun laki sallii ni kevät on täällä. Kunhan vaan sais viä nahkatakin kaivettua kaapin pohjalta ni kaikki olis kunnossa.

Päivän asu:


Converset ♥ Mun piti ostaa uudet converset tänä keväänä, mut oon kyllä aika varma, että hankin sittenkin ne Inkkasit. Pitää ny viä kattella. Ja niille jotka kyseli, äitin työkaveri on tilannu sieltä kengät ja tuli ihan perillä eikä ollu mitään ongelmia. Ihan rauhallisin mielin vaan tilailemaan Inkkaseja.


Viikonlopun suunnitelmista sen verran, että huomenna napa ei oo enää entisensä. Tänään Artun ja Jennan kaa jotain illalla. Ja huomenna mennään porukalla juhlistaan Linnean synttäreitä Pitch Perfectillä ja ruualla. Samalla päätettiin et poiketaan jossain lävistämässä mun napa. Ei sinänsä jännitä, koska ton kielikorun ottamisen jälkeen se vaan ei voi sattua. Sunnuntaina hiusten värjäilyä ja muuta turhaa.



Paidasta vaan tällänen sneak peek. Oon himoinnu kaikkia risti-vaatteita jo hetken aikaa, mut en oo viäkään saanut aikaseks ostettua. Essin ihanasta Australiasta tuodusta ristipaidasta inspiroituneena päätin sitten maalata tähän mun työn alla olevaan "löllötoppiin" sellasen. Toivottavasti oon vähän enemmän aikaansaava ens tunnilla ja saan tehtyä tän paidan valmiiks. Ku olis viä kaks muutakin kangasta valmiina kesää varten.


Adios! ♥

1 kommentti: