keskiviikko 10. lokakuuta 2012

10/10


Tässä ny ekaks kuva siitä mun kuvistyöstä,
vesiväreillä on siis kokonaan toteutettu :)
Ja tuolla oikeassa reunssa näkyy se repeemäki,
ku en viä kerinny korjaa sitä ;(


 Hiukset näytti tänään tältä, 
käytin taas vaihteeks Linnean letintekotaitoja hyväkseni ;)

Päivän asu:

Koulua oli tänää kaheksasta neljää ja viidestä puoli kaheksaa asti oli oppilaskunnan hallituksen juttuja :) Katottiin Snow White and the Huntsman ja syötiin pizzaa ja karkkia. Marcell uhras sukkansa ja se kastu ni lainasin sille mun pinkin nilkkasukan, millonkohan mahdan sen saada takas ku on viä edellinenki sukka sillä palauttamatta :P Sen jälkee palautin sen leffan Makuuniin ja Timi tuli hakee mut ja suunnattiin sen isälle kattoon Alcatraz nauhalta. Se sarja on alkanu koukuttaan mua ihan tosissaan! :) Mun kaikki kirjat jäi Timille ni haen ne huomenna sieltä liiksan jälkee :D Timi joutuu kumaan mun kirjan loppuun illalla si mun puolesta, heh hee. Huomenna aamusta on heti kuntotestit et meen nyt heti BB:n jälkee nukkuu etten oo si huomenna iha puhki :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti