tiistai 23. lokakuuta 2012

23/10

Otin kuviksen tunnilla kuvan mun edellisestä kuvistyöstä.
Aiheena oli vapaavalintaisesti toteutettu väri-ilmaisu.

Päivän asu näytti tänään tältä:


Alettiin kuviksessa tekeen tänään savikannuja. Ei ihan mun vahvin laji, mut katotaan nyt mitä siitäki kehkeytyy. Ehkä teen jonkun ihan tavallisen ja vaan maalaan sen hianoks. Koulussa olin kuviksen lisäks vaan matikan tunnilla ku skippasin fysiikan tunnin hallituksen kokouksen takia ja nyt pitäis alkaa opetteleen tota juttua mitä fysiikassa käytiin läpi. Huah. Oon ihan hukassa sen kanssa. Koulusta menin suoraan kotiin, vein koirat tunnin lenkille ja sit menin nukkuu. Timi haki mut niille ja menin taas suoraan nukkuu. Nyt heräsin tässä hetki sitte ja oon viäki väsyny. Huominen kaheksasta neljään koulupäivä tuntuu ihan mahdottomalta saavutukselta. En saanu ees hiuksia värjättyä tänää. Nää alkaa olee jo ihan kamalassa kunnossa. Huomenna on kyllä varmasti pipopäivä. Noh Arttu ja Jenna soittelee kai kasin jälkeen ja sillee. Nyt teen kuitenki läksyt ja sillee ja käyn hyvissä ajoin enne BB:tä suihkussa, et pääsen heti sen jälkee nukkuu.

Aivan ja sain töitä jouluks! :) Oon ihan happyhappyhappy!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti