sunnuntai 21. lokakuuta 2012

hiuksia ja haaveilua

Punanen ja oranssiki on käyny jo tylsäks väriks. Värjäsin ekan kerran tukkani oranssiks kevytvärillä kakkosluokalla, olin ihan myyty oranssille jo sillon. Mulla on monta vuotta ollu vuorotellen punaset tai oranssit hiukset, välissä oon kyllä kokeillu muitakin värejä, mut aina oon palannu punaseen tai oranssiin. On kiva kun ei tarvi miettiä onko vaatteet liian tummat aina, kun kumminkin on kirkas pää, nii tietää ettei oo liian tummissa koko aja. Mut nyt seki on alkanu kyllästyttää. Tässä alempana olevat kuvat on vaan niiiiiiiiin ,ahtavia, ihan älyttömän ihanat hiukset noilla. Noi keskimmäiset on ehdottomasti mun lempparit, sen väriseks voisin ehkä kuvitellakin joskus värjääväni. Mut violettia en kyllä millään sais sopiin mihkään mun vaatteisiin tai mihkään. Joka tapauksessa nyt värjään hiukset taas punaseks, luultavasti huomenna tai ylihuomenna. Ehkä taas innostun sit tästä punasesta kun saan tän kulahtaneen värin pois.





Mun päässä on pyöriny jo tosi pitkään yks asia. Haluaisin jo päästä muuttaan omaan kämppään. Ei sillä, että kotona menis huonosti tai mitään, mut se vaan tuntus jotenkin oikeelta. Kaikista eniten haluaisin nukkua oman kullan vieressä joka yö. Varsinki tälleen loman jälkeen ku on monta yötä nukkunu yhessä, tuntuu kamalan orvolta nukkua yksin. En millään meinaa saada unta. Ja aina ku käy kaupassa ostaan vähä enemmän ruokaa ja ruoalla tarkotan ihan oikeeta ruokaa, enkä mitään karkkia ja sipsiä, tulee aina sellanen olo, että tähänhän vois vaikka tottuakin. Haluaisin, että ei tarvi aamusin olla hiljaa ja kolistelematta ettei muut heräis. Noh huomenna siihen on enää tasan vuosi ja kolme kuukautta että täytän kaheksantoista. Mutta kotoo en silti aio muuttaa ennen kun oon käyny lukion loppuun. Kai..? Ja tulee kyllä tosi ikävä koiria..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti