sunnuntai 28. lokakuuta 2012

eilinen

Noh eilen aamupäivästä oltiin perheen kaa ideaparkissa. Mulle löyty vihdoin välikausi takki, ku mulla ei oo oikeestaan ollu sellasta taas hetkeen. Sitte Ginasta pari paitaa. Laitan niistä kuvaa tänään myöhemmi. Sitte olin koirien kaa pitkällä lenkillä ja kuvailin sitte taas vaihteeks niitä. Viiden aikaa menin Timille ja tehtiin tomaattikana kastiketta, se oli tosi hyvää, mut en jaksanu syödä sitä kauheen paljoo. Oon jo pitkään aatellu alkavani jonki sortin kasvissyöjäks ku mua ällöttää ja tulee paha olo ku syö lihaa, varsinki punasta lihaa ja kalaa. Kanasta mä kuitenkin tykkään. Ja kylmäsavustetusta lohesta ja graavilohesta. Että pitää nyt perehtä asiaan vähän enemmän ja miettiä sitte tarkemmi.

Lakkasin kynteni vaan jollain random sinisellä,
koska en halunnu lähtee sinne pippaloihin ihan nakukynsillä.

Halusin ottaa kuvan Sonjan kynsistä koska ne on vaan niin ihanat!
En jaksa oottaa et pääsen joku päivä tekeen sille geelikynnet :)


Tässä viä kuvat talvipojista:


Teen myöhemmin varmaan giffin Kallen lumen saalistamis leikistä :) Ne kyllä tykkää nii paljo leikkiä lumella!

Sitte viä kuvaa eiliseltä:

Timi autto mua kihartaan hiukset ja niistä tuli ihan kivat :) Sit laitoin ton mun uuden paidan, tykkään siitä ihan himona! Lainasin Annella jotain ihan super meikkivoidetta ja sain sen kamalan ihottuman kokonaan pois näkyvistä. Nyt Arttu ja Jenna tuli Timille ja ois tarkotus keksiä jotain tekemistä.

Sieltä itte pippaloista mulla ei oo yhtään kuvaa ku en uskaltanu ottaa kameraa mukaan :P Potukkaa siä ainakin oli paljon ja poliisikki kävi siä yhessä vaiheessa. Kaikki ne liputtomat joutu sit siinä vaiheessa ulos. Siä oli ihan kivaa, ainakaa ei ollu tylsää ku oli nii paljo populaa. Kotiuduttiin siis joskus kahentoista jälkee ja nukahdin tosi nopeesti, olin ihan poikki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti