sunnuntai 21. lokakuuta 2012

21/10


Ollaa pelattu Timin kaa tänään ihan sairasta peliä..

Aamupäivällä käytiin Timin ja Sonjan kaa kattoon Timin isällä nauhalta Olipa kerran- sarjan eka jakso. Se vaikutti aika hyvältä ja siinä näyttelee mm. Housesta tuttu Jennifer Morrison, joka on mun mielestä tosi hyvä näyttelijä. Sarjan ideana on satuhahmojen nykypäivän tuominen ja meidän tunteman maailman ja satumaailman kohtaaminen. Tänään tulee sen toinen osa ja aattelin kyllä kattoo senkin, jos sekin hyvä jakso, vois vaikka alkaa Alcatrazin ja BB:n lisäks seuraan tätäkin.

Tässä kuvia akvaarion asukeista:

neontetra

romminokka

miljoonakala

leväbarbi

monni

Käytiin tänään mummullä syömässä Timin, Sonjan, Isin ja Annen kaa. Mummulla oli myös mun serkku Katja, sen poikaystävä Miika, mun setä Juha ja toien serkku Mikko. Ruoka oli ihan hyvää ja oli hauskaa kattella mun ja Katjan pienempänä tekemiä Salama Sanomia ;) Aika nostalgista, sitten Katja toi mulle sen Carcassonnen lainaan ja en jaksa odottaa, että pääsen pelaan sitä! Se on Finanssin jälkeen ihan mun lemppari!

Miki 

Illalla odottaa siis suuri tv-maraton: kasilta Olipa kerran, ysiltä BB Talk Show ja puol yksitoista Alcatraz. Mutta Alcatrazin taidan kattoo taas vasta nauhalta huomenna :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti