perjantai 19. lokakuuta 2012

19/10

Tänään syötiin hesessä :) Ja Vilma hiljaa, äitille se on makaroonilaatikko ;) Söin kana-aterian, joka ei ollu kauheen hyvää.. Tosi kuiva.. Ja ku pyysin fantaaa, sain kolan ilman jäitä. Ja mun suolapussi jonka kävin hakemassa, oli tyhjä! Ei ollu ehkä mun hesepäivä tää :P Mut hyvää oli silti, koska kurkkumajoneesi pelasti päivän 

kana-ateria

kurkkumajoneesi 


Sonja ja Vilma kävi ostaan lisää noita alennuslakkoja:

Ja tässä viä noista edellisistä parempi kuva

Hesen jälkee pelattiin Timin, Artun ja Jennan kaa Finanssia! :)


Sain Artulta ja Jennalta tuliaisiks mun lempikarkkeja!
Skittles 

Mulla on maailmansöpöin poikaystävä 

Nyt BB loppuun, jotain iltapalaa ja Pirates Ja mun pitäis vaihtaa Timin lakanat, lupasin ku se autto mua tänään siivoon meillä. Meni iha hujauksessa koko urakka: mattojen tamppaus, vessan pesu ja koko talon imuroiminen ku sai apua :) Paljon kivempi siivota yhessä ku yksi. Huomenna pitäs mennä äitin kaa geeliostoksille ja sunnuntaina suunnataan Sonjan, Timin ja isin kaa mummulle syömään. Tai no nyt taitaa kohta tulla House, ehkä senki vois kattoo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti