maanantai 1. lokakuuta 2012

Koetta ja takkia

Tänään meniki koko päivä sitten siivomisessa ja kokeisiin lukemisessa. Ollaan oltu ny Timin, Artun ja Jennan kaa Timillä pari tuntia ja oon vaa koittanu keskittyä ja lukee uskontoo, mutta suurimman osan ajasta oon vaan asetellu ja vaihtanu mun muistiinpanojen väriä ;( Aijaijaijiajiajai, mutta kyllä nää asiat on suht hyvin hallussa. Ainakin se tän päivän hissan koe tuntu menevän tosi hyvi, toivottavasti ne kaikki kokeet saatais aika suht nopeesti takas, haluaisin jo tietää mitä niistä oon saanu. Äiti soitti mulle hetki sitten ja sano löytäneensä mulle toppatakin! Sellasta en ookkaan pariin vuoteen omistanu, oon menny vaan laskettelu takin voimalla koko ajan :) Mut tää vaikutti ainakin kuvasta tosi hianolta. Et se lähti ny si tilaukseen!

Röhnisch Polaris Jacket


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti