keskiviikko 31. lokakuuta 2012

31/10

Tässä se mun kuvistyö ni sit on, oon tosi pettyny tähän.
Ei oo yhtään sellanen kun kuvittelin sen päässäni.

Terveystiedon koe meni hyvin. Lähtee varmaan vaan ihan muutama piste. Oon silti pettyny siihenki, kertasin ihan turhaan. En kuitenkaan saa enää kymppiä. Ois ehkä voinu lukeekin sen koealueen läpi. Oikeestaan en ikinä ees avaa kirjoja kotona. Luen aina vihkon. Ja teen läksyt. Oon pärjänny sillä aina. Mut nyt ei ookkaan enää niin helppoo saada kymppejä, ja en haluu saada muuta kun kymppejä. Kymppi on tavote, ysi on hyvä ja kasi huono. Oon ehkä vähän perfektionisti. Aika paljonki, tein siitä oikeestaan aineen viime vuonna. Perfektionismista, mun perfektionismista.

Tänää oltiin Artun ja Jennan kaa, tehtiin lättyjä ja sit vaan oltiin ja kaikkee turhaa. :D Illalla käytiin kattoon eilinen BB nauhalta. Illalla pelattiin Timin kaa jotain music Quiz peliä, jäin ihan koukkuun!

Huomenna on saksan sana koe. Pitää kerrata viä sanat. Ja huomenna on myös luistelua, oon siinä tosi huono. Tykkään siitä silti, mut en haluu olla huono. Toivottavasti en kaatuile kauheesti.

Äiti oli ostanu söpön suklaakonehtirasian:


Mmm, iltapalaks söin mansikoita ja omenaa!


Aivan.
Oon päättäny jotain.
Haluun olla isona eläinlääkäri.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti