keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Ice Cream And New Toy

top H&M skirt New Yorker back H&M shoes Boy-Cot

Eilen sain jäädä tekeen pitkää päivää, joten pääsinkin vasta kahdelta normaalin kymmenen sijasta. Töitten jälkeen lähinkin isille korjaan mun skootteria, joka ilmeisesti hajos kun ajoin sillä Hatanpään tulvassa. No saan sen maanantaina takasin toivottavasti! Pääsin kotiin vasta kuudelta ja olin ihan puhki. En kuitenkaan viittiny enää noin myöhään nukkuu päikkäreitäö, joten päätettiin Sonjan ja Vilman kaa tehä jäätelöannokset!
Illasta käytiin Artun ja Jennan kanssa ajelemassa ja vaihteeks istumassa koululla. Nähtiin onneks Marikaakin ja saatiin puhuttua vähän Juhannuksesta. Can´t wait! Mennään huomenna käymään tälleen tosi ennakoidun ajoissa juhannuskaupoilla satojen muiden mattimyöhäisten kanssa, saa nähdä sitten että kaunko siinäkin menee! Toivottavasti pysyis nyt sää tälläsenä vaan.
Ja tässä mun uus lelu! Vanhan sukupolven iPod Nano. Näitä ei oo myyty ny hetkeen siis missään, kun tuli se uus isompi malli, mut halusin ehdottomasti tän pienemmän. Tää makso Ideaparkin Prismassa vaan 70 €, jonka oon vieläkin pystyssä Artulle. Muistia tässä on 8 GB jonka toivon todellakin riittävän mulle. Rakastan tätä niin paljon! Oisin halunnu tän pinkkinä, mutta ei ollu kun isompi muistisia jäljellä ja en raaskinu ostaa kalliimpaa nii tuli nyt sitten vihreenä. Kattelin kyllä jo suojakuoriakin tähän, että eihän sillä värillä niin väliä sitten ookkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti