sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

White Dress And Saved Dog

shoes Crocs dress H&M bag H&M denim jacket New Look necklace Kultajousi sunglasses Warehouse

Aamupäivä meni nukkuessa ja telkkaria kattellessa. Vähän niinkun mun kaikki aamut tähän mennessä. Päivällä ryhdistäydyin ja lähin ostaan toista kypärää ja käytiin Sonjan kanssa ajelemassa. Vein Sonjan sitte sen kaverille ja suuntasin Timille. Kuvailtiin hetki ulkona kun odotettiin Arttua.

Käytiin ostaan myös "vähän" aineksia fuitieen!

Meiän oli tarkotuksena mennä Ideaparkkiin ja käytiinkin siä, mutta tajuttiin että se meneekin just kiinni. Kerkesin kyllä löytään yhen ihanan mekon H&M:ltä. Sellasen korallin värisen pitsimekon, se oli alennuksessakin! Melkein jo ostin sen, mutta Lontoon matka silmissäni jätin sen ostamatta. 


Meille kerkes tuleen Idiksessä nälkä eikä keritty siä enää syödä, joten päätettiin suunnata kaupunkiin syömään. Käytiin Panchossa ja ite otin nuukana vaan nacho-korin. En tosin jaksanu syödä sitä taaskaan loppuun, joten riitti mulle hyvin!


Kotimatkalla nähtiin koira juoksemassa tien yli ja mun sisäinen koiranpelastaja-Sanna aktivoitu heti ja käytiin heittään uparit ja lähin juokseen koiran perään. Kävi vähän kaikenlaisia sekaannuksia ja yhteensä odoteltiin kaks tuntia, että koiraa tultaisiin noutaan löytöeläinten hoitolaan. Laitettiin kuitenkin ilmotus facebookkiin ja Marika onneks tunnisti koiran heti yhen tutun koiraks ja saatiin Armas sitten turvallisesti kotiin! Se oli lähteny omin päin vähän pitsan haku reissulle :D

Loppu ilta menikin pelatessa ja videoita kattellessa ja nyt nukkuun!

3 kommenttia:

  1. Nätti asu noissa ekoissa kuvissa!:)

    'http://burgundyboom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ps. olin kai hetken pois lukijoist ku mua ärsyttää ku sul on nii paljo asujuttuja mut mun oli pakko liittyy takas koska on liian rankkaa googlettaa sun blogii kokoajan et ehkä mä kestän jos tulee ain joskus tonne rrs feediin näit asukuvia.. :)

    http://keepinthedistance.blogspot.com/

    VastaaPoista