tiistai 4. kesäkuuta 2013

Neon Yellow Platforms

Käytiin viime viikon torstaina Jennan kanssa Idiksen Spirit Storessa. Olin kattellu Spirit Storen mainoslehdestä yhtiä tiettyjä kenkiä vähän sillä silmällä ja paikan päällä nähtyäni ne mun oli ihan pakko ostaa ne, kun ne oli kerta 20 € alennuksessakin!





Spirit Store 49,95 €  29,95 €

Näillä on niin ihana kävellä kun vertaa korkkareihin. Omistan kylläkin vain yhdet kunnon korolliset korkkarit ja kaikki muut taitaakin olla sitten kiiloja. Kun en oo mikään paras käveleen korkkareilla. Nää kuitenkin on ihan taivaalliset!  Aluks inhosin kaikki läskipohjakenkiä, tai no en edelleenkään tykkää esim läskipohjatennareista, mutta näille kyllä lämpenin. Varmaan tän söpön värin ja rusettien takia. Kattelin näitä samoja myös mustana, joka olis myös sopinu paremmin mun vaatteiden kanssa, mutta nepäs ei näyttänytkään enää niin kivoilta ilman räikeää väriä.

4 kommenttia:

  1. aww mäki ostanu vaa yhet kengät spiritist mut enstalven ostan sielt talvibootsit niil oli hienoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sieltä muutamat, mut oon pelänny niitten olevan huonoja jalkaan ni en oo ostanu sit enempää.. Tähän asti on osottautunut hyviks kylläkin! :) ja muakin himotti hän viime talvena niitten talvikengät, ehkä tänä vuonna sitten! ;)

      Poista
  2. ei noi mun mielestä ole neonkeltaiset vaan pastellinkeltaiset mutta tosi nätit on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ookkaan mut se kuulosti kivemmalta :D mut on ne aika kirkkaan keltaset silti! :) ainaki omaan silmään ;D

      Poista