tiistai 4. kesäkuuta 2013

Link Your Blog Winners

[unohdin julkaista tän postauksen ja tää loju vaikka kuinka kauan mun luonnoksissa]

jasminsofi


henriika


Lace and leather


Kiss the rain


blumenwies

En kerro näistä mitenkään yksityiskohtaisesti, mutta kerron yleisesti millasista blogeista pidän:

●Tykkään että kuvat on suuria ja hyvä laatuisia.

●Tekstissä ei tulis olla hymiöitä, yliviivauksia sun muita ainakaan liikaa. Sydämet vielä menee, koska itse käytän niitä koko ajan.

●Niin sanotut turhat postaukset, jotka alkaa tyyliin, ei oo oikein mitään postattavaa mut täs pari riviä turhaa lotinaa ja muutama aiheeseen liittymätön kuva, eivät kuulu mun lemppareihin.

●Tykkään jos bloggaaja on aktiivinen, sillä tykkään olla perillä asioista.

●Mun mieleen on kaikenlaiset DIY-postaukset ja muunkinlaiset vinki, niksit ja arvostelut.

●Ulkoasussa arvostan valkoista ja selkeää linjaa.

●Houkutteleva banneri saa aina kiinnostumaan.

●Fonttikaan ei sais olla liian vaikea lukuista, varsinkin kun luen puhelimella usein, on inhottava koittaa tihrustaa jotain pientä epäselvää pränttiä.

Kaikki näistä blogeista täytti kaikki tai suurimman osan näistä mun "vaatimuksista" ja oon tosi tyytyväinen sillä oon saanut uusia mahtavia blogeja luettavaksi!

2 kommenttia: