maanantai 17. kesäkuuta 2013

Second Hand

Huh huh! Ekasta aamuvuorosta selvitty kunnialla kahen ja puolen tunnin yöunilla. Ja heti huomenna saan jäädä jatkaan pitkää päivää, rahan tuloa ei voi estää! Töitten jälkeen lähettiin Vilman kanssa huristeleen kohti kaupunkia ja Radiokirppistä. Ei oikein löydetty mitään tuunattavaa, mitä sieltä lähetiinkin hakemaan, mutta yhet ihan mahtavat farkut tarttu matkaan!

Kirpparilta löydettyä:
thin whit scarf Radiokirppis 0,50 € 
white ripped jeans Radiokirppis (Gina Tricot)  4,00€ 


Vilmalla oli viä ilmaisateriakuponkeja Mäkkäriin jäljellä joten käytiin vähän vetämässä roskaruokaa kauppojen kiertelyn lomassa. Löysin vaikka mitä ihanaa pyöriessä Koskarin aleissa, mutta tuleva Lontoon matka ja mahdollinen Kreikan matka silmissäni jätin vaatteet rauhaan. 

Päivän asu:
jeans Cubus shirt Gina Tricot blazer Vila

Loppuillasta oltiin Artun ja Jennan kanssa pyörimässä ulkona ja ne toi mulle mun uuden lelun, jonka Arttu kävi tänään hakeen mulle Prismasta! Se siitä säästämisestä sitten. En voi uskoo, että Jenna bongas sen. Ne on vedetty jo aikoja sitten pois markkinoilta. Oon niin ilonen oon halunnu tätä niiin kauan ja tää oli viä nyt niin halvallakin. Mutta siitä sitten huomenna lisää! Ja eihän se viä mun oikeesti ookkaan, kun en oo viä maksanut sitä takaisin Artulle ;)


4 kommenttia:

  1. SANNAA... mä oon koko päivän himoinnu mäkkiruokaa ja pitikin tulla tänne...xd
    Ja toi blazer sopii just täydellisesti sun hiusten väriin, vaikka muuta väititkin;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äiti väitti! :) Ja siis värjäsin hiukset viininpunaseks et ne sopis siihen x) Ne haaleet oranssit ei olis oikeen sopinu.. ;(

      Poista